سلام
من دخترم و ٢٢ سالمه . ٥ ساله به کسی که ١٢ سال از خودم بزرگتر هست علاقه مندم ولی به کفته اطرافیان حتی خود ایشون من عاقل تر از سنم رفتار میکنم و ایشون هم کودک درون فعالی داره برای همین هم این اختلاف سنی واسم اهمیتی نداره.
یکسال تمام ازشون فاصله گرفتم تا فراموش کنم ولی فقط علاقه و دلتنکیم بیشتر شد. من واسه بودن کنارش هر کاری کردم حتی یه وقتایی مسیر زندکیو تغییر دادم، با اینکه درسام خیلی سنگینه ولی حاضر شدم کنار درسام کار کنم تا اونو ببینم .
اون منو دوست داره، مراقبمه، خیلی هوامو داره و کمکم میکنه ولی فک نکنم به من واسه ازدواج فکر کنه. خیلی معقول رفتار میکنه و حتی در ارتباط با دوستان و همکاراش هم محتاطه، میدونم ازدواج مردی به سن خودشو با یه دختر جوون درست نمیدونه، یه سری شرایط خاص داره ( از لحاظ جسمی ) که من با این قضیه مشکلی ندارم یه بار هم بهش گفتم اکه به کسی علاقه مند شدید به اون هم حق انتخاب بدین شاید با بیماری شما مشکلی نداشته باشه .
چی کار کنم به من واسه ازدواج فکر کنه ؟ چی کار کنم فکر نکنه با ازدواج با من ٢٢ ساله بهم خیانت کرده و منو از داشتن شوهر جوون و سالم محروم کرده؟
نظرتون چیه خودم مستقیم علاقمو بهش بگم و بگم که با شرایطش مشکلی ندارم و بهش زمان بدم در موردم فکر کنه و نظرشو بگه؟ اخه شاید فکر میکنه جواب رد میشنوه که اقدام نمیکنه چند بار بهم گفته هر کسی لیاقت تو رو نداره اما اینجوری خیالش از بابت من راحت میشه ( با توجه به شناختی که ازش دارم کسی نیست که بعدا بهم سرکوفت بزنه )
لطفا نکین تا کسی رسما به خواستکاری شما .... چون من یاد گرفتم خودم دنبال خواسته هام برم نه اینکه بشینم تا شانس در خونمو بزنه . فقط الان نمیدونم باید چیکار کنم و از شما کمک میخوام. ( با توجه به موقعیتمون واسطه در این مورد کمکی نمیکنه)
اینم بگم من خودشو افکارشو رفتارشو دوست دارم وگرنه قیافه کاملا معمولی دارن . در ضمن ما در مورد خانواده هم شناخت کامل داریم خیلی بهم شبیه هستیم من ایشونو عاقلانه و عاشقانه واسه ازدواج مناسب میبینم و مطمئنم انتخابم درسته، تو دنیا دیگه محاله مردی مثلش وجود داشته باشه.
با اینکه کلی موردای بهتر از لحاظ تحصیلات شرایط مالی و ظاهر برام هست ولی من ایشونو میخوام ،هیچکس تو این چند سال نتونست جاشو تو قلبم بگیره ، حتی اون کسی که تو دانشکاه به مغرور بودن معروف بود ولی واسه داشتنم گریه میکرد!!!
اینجا سوالاتی که در مورد خواستکاری دختر از پسر بود رو خوندم ولی مشابه مورد نبود . ممنون میشم اگه میتونید راهنماییم کنید شاید راه دیگه ای هم باشه که من نمیدونم ( چون اگه جوابش منفی باشه باید استعفا بدم  طبیعتا دیگه نمیتونیم باز با هم رو در رو بشیم و مثل قبل کار کنیم )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)