سلام

دختری برای خواستگاری بهم معرفی شده که  معیارهای اولیه بنده رو دارن و از لحاظ خانوادگی و فرهنگی هم کفو هستیم ظاهرا .

از طریق یک اشنا  متوجه شدم ایشون پیج اینستاگرام شون بازه و پرایوت نیست . راستش این موضوع مرددم کرده  و نمیدونم باید خواستگاری همچین خانومی برم یا نه؟

حس منفی نسبت به اون دختر پیدا کردم . چه دلیلی داره یه دختر صفحه شخصیش رو باز بذاره و هر ادمی بتونه دسترسی داشته باشه بهش  ؟ این موضوع مهمه یا من حساسیت دارم ؟

خانومها نظرتون در مورد دخترایی که پیجشون بازه چیه ؟ اقایون اگه جای من بودید ادامه میدادید خواستگاری رو  با توجه به حساسیتی که ممکنه داشته باشید؟ 

خواهش میکنم راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)