سلام

سر دو راهی وحشتناکی قرار گرفتم . من دوم دبیرستان ترک تحصیل کردم و الان نزدیک بیست سالمه نمی دونم سربازی برم یا نه . خانواده تصمیمو برای خودم گذاشتند از نامزدم پرسیدم اون گفت نرو .

یکی از دوستان گفت اول ازدواج کن بعد برو بهت سخت نمیگیرن اونوقت . نظر خودمم اینه که هیچ وقت نرم ولی بازم مطمئن نیستم که نمیرم . واقعا کسی که سربازی نره مشکلات زیادی براش پیش میاد ؟

من خیلی دوس دارم زود ازدواج کنم‌ شرایطش هست ولی بازم این سربازی سر راهمه . اصلا به سربازی رفتن بعد ازدواج نمیتونم‌ فکر کنم اصلا این سربازی چیه بلای جان ما شده ؟

شما بودید چکار میکردید؟

مرتبط با سربازی:

راسته که میگن 2 ماه اول سربازی با زندان فرقی نداره ؟

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

دختر مورد علاقم انتظار داره الان که سربازم خواستگاریش برم

بعد از دوره آموزشی سربازی شوهرم می خوایم عروسی کنیم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)