سلام

شوهرم خونواده فقیری داره که نمیتونن کمک مالی ای بهش بکنند ما هم اول زندگیمونه. من و شوهرم زیر 25 سال سن داریم. شوهرم خیلی اهل کار هستش و از بچگی روی پای خودش بوده ولی به قول خودش تو فکر پول جمع کردن نبوده.

شوهرم ذهن خلاقی داره و دلش میخواد توی کارش پیشرفت کنه و نقشه های زیادی هم توی سرش داره. شغلش آزاد هست و راه پیشرفت داره. رشته تحصیلیش تو دبیرستان برق بوده و قبل از ازدواج با من برقکاری میکرد ولی الان دوربین مداربسته نصب میکنه. تحصیلاتش دیپلمه ولی چون من ازش خواستم امسال کنکور شرکت کرد و میخواد برق بخونه.

من نگران آیندمون هستم. از طرفی همسرم رو خیلی دوست دارم. چطوری میتونم بهش کمک کنم که زندگیمون پیشرفت داشته باشه؟ اصن ما میتونیم تو زندگیمون پیشرفت کنیم؟ یا نه؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)