درود بر دوستان عزیز
طی مدت همین یک ماه اخیر که با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدم با مطالعه دقیق و پیگیر سوالات و پست های ارسالی و یادداشت برداری از نکات مهم, پی به وجود یکسری شکایت ها و نارضایتی های فراگیر از سمت خانم ها و آقایون در زندگی زناشویی شان بردم که مهمترین آنها عدم تناسب طبع و مزاج زوجین بود.
بطور مثال عدم تناسب مزاج بین خانم گرم و شوهر سرد مزاجش بگفته خودش زندگی را برایش عذاب آور و غرورش را خرد کرده و او را تا سر حد جدایی پیش برده بود.
مطلبی که تایید کننده خبرهای این روزهاست که بیشترین درصد علت طلاق در ایران مشکلات جنسی است. مشکلات اتاق خوابی که با نادیده گرفتن آنها و کمی دانش مان باعث شده آمار طلاق عاطفی افزایش یافته و همسران زیادی تبدیل به هم اتاقی ها شوند. اولین علت اصلی طلاق در جامعه، نداشتن شناخت مناسب نسبت به یکدیگر پیش از ازدواج است. به بیان دیگر خانواده و خود فرد نسبت به خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری شریک آینده زندگی‌اش آگاهی ندارند. اما راه‌حل این مشکل چیست؟ برای شناخت صحیح، زوج‌ها ابتدا باید خود را بشناسند و زمانی که به خودشناسی رسیدند در درجه بعد به دنبال کسی باشند که با توانایی‌ها و ارزش‌های‌شان همخوانی داشته باشد.
بنابراین به عنوان برادر کوچکتر شما تصمیم گرفتم با معرفی و به اشتراک گذاشتن آزمون های آنلاین زیر در زمینه خودشناسی ( بر پایه علمی و روانشناسی ) با شما دوستان عزیزم قدمی کوچک در راه خیر برداشته باشم. لطفا با حوصله و صداقت سوال ها را پاسخ و تجربه خود از این آزمون ها و یا نظر و پیشنهادات خود را با بیان کنید.

*  آزمون آنلاین مزاج شناسی –  با شرکت در این آزمون طبع و مزاج خود را بشناسید             www.tabaye.ir                                               
* آزمون های آنلاین پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده :                  azmun.tanzimekhanevadeh.com

1.      آزمون سنجش دانش جنسی
2.      آزمون سنجش شادی درونی
3.      آزمون سنجش اعتیاد جنسی
4.      آزمون خودشناسی حواس
5.      آزمون سنجش شما در زمینه خودارضایی
6.      آزمون سنجش میل به ازدواج
7.     آزمون شخصیت شناسی

" مجید آریانوس"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)