سلام
عشق محبتی است الهی که در وجود همه ی انسان ها نهادینه شده است. عشق را میتوان در خودمان یادر طرف مقابلمان ایجاد کنیم . اما برای ایجاد ان نیاز به دانستن مهارتهای لازم در این زمینه است. مهارتهایی که خیلی هم سخت نیست و هزینه ی چندانی هم ندارد ! لکن همین ندانستن ها باعث شده خیلی از زندگی ها چهره ای ساده و عادت گونه به خود بگیرد ، در حالی که میشود یک زندگی توأم با عشق را به خودمان و همسرمان هدیه بدهیم. قصد این مقاله بر این است به برخی از رفتارها و عملکردهایی که موجب میشود خانم ها عاشق شوهرشان بشوند ، اشاره شود . امید که زندگی خانوادگیتان روز به روز شیرین تر گردد.

۱_ به همسرتان اطمینان دهید که او برای شما بسیار زیباست!
همه ی انسانها دوست دارند زیبا به نظر بیایند . خانمها نیز از این قضیه مستثنا نبوده و نیاز دارند که از طرف همسرشان به این باور برسند که زیبا و شاداب هستند. بنابر این اقای عزیز میتوانید خلاقیت به خرج داده و در حالتهای مختلفی مثل به اغوش کشیدنش که باعث ترشح هورمونهای عشق و علاقه میشوید او را بوسیده  و از جمله های زیر استفاده کنید:
- خوشگل خانوم من جاست ؟
- تو چرا این همه خوشگل و شیرینی ؟
- زن خوشگلو فقط باید خورد!
و...

۲_اورا قبل از خواب و بعد از خواب ببوسید!
شبها قبل از خواب صورتش را ببوسید و شب بخیر بگویید! حتی اگربه شدت خسته و خواب الودهستید. او با این عملتان باور میکند که فقط در زمان رابطه نیست که عزیز است!
صبح ها نیز تا از خواب بیدار شدید  پیشانیش یا زیر گوش و یا روی موهایش را ببوسید و از بوسیدن لبها بپرهیزید زیرا بسیاری از انسانها به هنگام صبح دهانشان بوی بدی میدهد و این عمل باعث بد امدن خودتان یا همسرتان میشود.
۳_ اورا با اسمهای ماندگار صدا بزنید!
در ابتدای ازدواج شما ممکن است به او عروسکم ! ملوسکم! کوچولوی من! بگویید . این اسامی حس خوبی در همسرتان ایجاد میکند ،ولی واضح است که به مرور زمان و با بچه دار شدن ناخداگاه دیگر از این اسامی استفاده نمیکنید و ممکن است همسرتان فکر کند دیگر برایتان مثل سابق نیست .بنابرین از همان ابتدا از اسامی استفاده کنید که بتوانیددر سن هفتاد سالگی ، ان هم در جلوی نوه ها بکار ببرید ! مانند: 
خانوم خانوما! خاتون من! بانو ! عزیزم ! گلی خانوم! و...

۴_ اورا مرتب به اغوش بکشید!
این به اغوش کشیدن ها حس خوبی به هر دو طرف میدهد و هردو از هم ارامش میگیرند .سعی کنید از این مهارت به خوبی استفاده کنید . خانمتان را در این مواقع با به اغوش کشیدنش سورپرایز کنید :
_وقتی در حال شستن ظرفهاست!
_ وقتی در حال پاک کردن سبزی است ،اورا از پشت به اغوش کشیده و گونه اش را ببوسید
_ وقتی در حال دیدن تلویزیون است اگر روی یک کاناپه نشسته اید دستتان را ابتدا روی شانه هایش بگذارید و بعد از مدتی او را به اغوش کشیده
 و ببوسید! ( لطفا سر صحنه ی حساس فیلم این کار را نکنید که کلی حرصی میشود! )
_ وقتی به خانه وارد میشوید اورا به اغوش بکشید( حتی اگر ایشان به استقبالتان نیامده باشند شما این کار را بکنید، زیرا هم خودتان ارامش گرفته اید هم به او یاداوری کرده اید بایدبه استقبالتان می امد)
_ در صورت ندیدن افراد غیره و داشتن موقعیت  مناسب در ماشینتان نیز میتوانید او را به اغوش بکشید.اکثر خانمها اعتراض میکنند که وای زشت است ! اما دلشان غنج می رود! 
_ وقتی وارد خانه ی پدریتان میشوید  در صورت داشتن موقعیت مناسب قبل از وارد شدن به ساختمان اصلی اورا به اغوش بکشید! فقط خانمتان میداند چه حس خوبی دارد این عمل که قبل از دیدن اقوام شوهر شما اورا به اغوش کشیده اید !!
و.....

۵_ لقمه گرفتن به هنگام خوردن صبحانه! 
لازم نیست شما تمام لقمه ها را برایش بگیرید .همان یک دانه ای که میگیرید اثر خودش را میگذارد. در ضمن اگه فرزندانتان هم کنارتان هستند برای هرکدام از انها نیز یک لقمه بگیرید. این عمل باعث میشود خانوادتان روز خوبی را شروع کنند

۶_برایش وسیله های کوچک زنانه بخرید! 
هفته ای یکبار یا دو هفته ای یکبار خود را ملزم کنید برای خانمتان وسیله های خانمانه بخرید که بسیار هم ارزان قیمتند اما اثری که بر روحیه ی انها میگذارد ناگفتنی است! شما میتوانید از خرازی یا لوازم بهداشتی سر کوچه یا محله تان موارد زیر را تهیه کنید
تل سر، کلیپس مو، کش سر ، لاکهای متنوع، گیره سر ، دستبندهای بدلی ( البته در صورت علاقه داشتن به بدلیجات) ، کیف پول، ایینه ی کوچک جیبی، جواراب ،دمپایی روفرشی،سوهان و برق ناخن، رژ لب، برق لب و....

۷_گرفتن تنقلات!
اکثر خانمها عاشق تنقلات هستند ،خصوصا اگر دارای دختر هم که باشید که دیگه خریدن تنقلات از واجبات میشود!!!!
خانمها و دختر خانمها عاشق لواشک و تمر هندی و الوچه هستند. در فصل چاغاله بادوم و گوجه سبز و یا توت فرنگی باخریدن مقدار خیلی کمی از ان برای خانم و دخترتان ببینید چه می کنند!!!
بقیه تنقلات را با توجه به ذایقه خانمهای خانه خریداری کنید. 
فقط توجه داشته باشید چاغاله و گوجه سبز را کنار میوه نخرید که خیلی به چشمشان نمی اید . مثلا امروز اگر میوه گرفتید فردا انها رابگیرید و بگویید «میدانستم دوست داری برایت گرفتم» این جمله یعنی این مورد فقط خاص خودت است!

۸_ گاهی هم بی مناسبت برایش هدیه بگیرید!
خانم ها همیشه در مناسبتها چشم به راه کادو هستند! پس مناسبتها را یادداشت کرده و یا وارد قسمت یاد اوری موبایلتان کنید! مناستها همیشه تاریخ خاصی نیست مثلا در سفرهای کوتاه نیز اگر هدیه ای برایشان بگیرید سودش به جیب خودتان میرود! 
اما در زمان هایی که مناسبتی هم ندارد شما با خریدن یک کتاب یا یک شاخه گل عشقتان را به به رخش میکشید!

۹_ هیچ گاه، هیچ ،گاه، با بکار بردن بعضی کلمات ولو به شوخی ، دلشوره را به جانش نیندازید!
بعضی. اقایان فکر میکنند بعضی شوخیها فقط شوخی هستند و خانمشان جدی نمیگیرد ! در حالی که کاملا برعکس ضمیر ناخود آگاهشان مطلب را در خود عمیقا حک میکند. پس از این جملات به شدت بپرهیزید!
_ از بس خوبی ادم دلش یکی دیگه هم میخواد ! 
_ دومی هم بد نیستا!
_ خوب الان که نمیشه اگه یه زن صیغه ای بود بد نبودا! 
_ خدا که احازه داده چرا شما زنا رضایت نمیدین!
_زنو که نباید رو داد سه سوت خونه ی باباش! 
_ مهریه را کی داده کی گرفته !
و...
اگر دوست دارید خانمتان عاشقتان باشد ، از این گونه شوخی ها بپرهیزید.

۱۰_ در مقابل دیگران اورا با احترام و زیبا صدا بزنید
مهم نیست کجا هستید مهم احترام گذاشتن است. شما وقتی از دوران عقد در مقابل دیگران او را با احترام صدا زدید بقیه نیز روش شما را در پیش میگیرند و او را با احترام صدا میزنند. پس بسیار در این زمینه دقت کنید . نگویید این که خواهرم است ! مادرم که از خودمان است !   با این کار یک عمر همسرتان ارامش دارد که کسی به این اسانیها حرمتش را نمیشکند چون شما باعث این احترام شدید. بنابراین جلوی دیگران همیشه اورا...خانم صدا بزنید.

ادامه دارد...

پ.ن: در صورتی که در موارد بالا مثالهای دیگری به ذهنتان میرسد میتوانید برای دوستان بگذارید تا همه استفاده کنند
با ارزوی خوشبختی تک تک شما بزرگواران

« م.یگانه»

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)