سلام

دخترم  ، مجردم و بالای 25 سال . یه سری مردایی هستن که توی زندگی میگن من همینم که هستم میخوای بخواه نمیخوای پاشو برو خونه بابات ، یا برعکس دخترایی که میگن من همینم که هستم تو که قبل ازدواج منو دیده بودی کسی مجبورت نکرده بود  ( البته نه در موارد غیر منطقی و مواردی که دست خود ادم نیست مثل قد و قیافه و ... )  .

چون به نظرم اینطور ادم ها به بلوغ فکری برای ازدواج نرسیدن و به طبع خودم سعی میکنم منعطف عمل کنم و هر جایی رفتار یا گفتار یا حرکاتم باعث آزار کسی میشه خودم رو تغییر بدم .

لطفا بهم بگین توی جلسات خواستگاری چه سوالی غیر مستقیم بپرسم که بفهمم طرفم چنین اخلاقی نداره ؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) بلوغ های لازم برای ازدواج (۱۳ مطلب مشابه)