سلام
من دختر, زیر 30 . معلم خصوصی شدم. یه پسر 14 ساله هست. میرم خونه اشون هر روز تقریبا باهم درس میخونیم.
من باهاش مثل داداش خودم برخورد میکنم. موقع درس خوندن بالاخره دست و بالمون کمی بهم برخورد میکنه غیر عمدی البته. تا اینکه دیشب میخواستم ببینم چی نوشته روی کاغذ دستم خورد به دستش,  برگشت گفت که وقتی دستتون میخوره به دستم مورمورم میشه. منو میگی همین طوری زل زدم بهش و به این فکر میکردم که آیا منظورش از مورمور چیه!!! همین طوری که داشتم نگاه میکردم و تو افکار خودم غرق بودم گفت که با نگاه کردن هم مور مورم میشه!!
حالا از دیشب توی این فکرم که این حسش نکنه همون حس جنسی باشه! آیا باید اصلا بهش نزدیک نشم و خیلی خودمونی باهاش نشم یا که نه منظورش قلقلک بوده! چون بعدش گفت خیلی قلقلکی ام. نمیدونم. بنظر شما چیکار کنم؟

مرتبط:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)