سلام

من هجده سالم هست از یه خانواده مذهبی ، آدمی نبودم که کلا در طول زندگیم با پسرا رابطه داشته باشم منظورم حتی خوش و بش کردن هست حتی تو فامیل . اصلا هم نسبت بهشون سرد نبودم ولی اقتضای خانواده ام بود .

امسال برا کنکور کلاس گرفتم که به دلایلی مجبور شدم که خصوصی باشه معلمم مرد هست منم کلا عادت ندارم ولی خب ضرورت بود. بالای ٣٥ هست بچه هم داره اصلا هم آدم منحرفی نیست ولی مذهبی هم نیست. ولی خب آدم متشخصیه خیلی هم پول دارو خوش تیپه .

حالا مشکل من اینه که الان که یه مدته از کلاس میگذره تماااام  روزا فکرم رو مشغول کرده صبح تا شب دارم بهش فکر میکنم که چی بگم که چیکار کنم خوشحال شه؟ کلا درس خوندنم مختل شده،خیلی داره به آیندم ضربه میزنه چون درس خونم.

اصلا هم عشق نیست هوس هم نیست ، نمیدونم چیه واقعا چیکار کنم از فکرش بیام بیرون؟ مثلا یه بار بگه تو دختر خوبی هستی من ازت خوشم میاد ( بی منظور ) کل هفته من رو هواست دیگه .... لطفا غیر از تعطیل کردن کلاس راه حل هاتون رو بدید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)