سلام
من دختری هستم 19 ساله و شوهرم 21 سالشه... ببخشید منو شوهرم رابطه مون خیلی خوبه... اما در خلوت ...
در بیرون رفتن مون باهم مشکل داریم. یعنی شوهرم رابطه اجتماعیش خیلی خوب نیستش برای همین دائم با هم بحث میکنیم...
در کل بخوام بگم من ادمی هسم ک خیلی سریع با جمع صمیمی میشمو میخوام بگمو بخندم.
در صورتی که شوهرم وقتی میاد تو جمع همش تنهایی یه گوشه نشسته و این رفتارش رو دوس ندارم و هیچ جوری نتونسم این اخلاقش رو تغییر بدم.
در صورتی که وقتی با هم تنهاییم کلی حرف میزنه و شوخی میکنه... یعنی یه جورایی خیییلییی طول میکشه تا با یکی صمیمی و راحت بشه... و به نظر من این رفتار خوبی نیس. وقتی که بهش میگم یه جورایی میخواد بگه که تقصیر من نیست که اینجوری ام ، تقصیر اطرافیامه که پا جلو نمیذارن تا باهام حرف بزنن.
لطفا کمکم کنید تا این مشکلو حل کنم...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)