سلام
من در رشته تکنسین سلامت دهان امسال قبول شدم ولی چون ی رشته جدیده از آیندش هیچ کس خبری نداره.
ولی یه تعهد شش ساله برای کار دادیم که بعد این دو سال درسمون ما رو استخدام میکنن ولی سوال من اینه که کار ما دقیقا چیه ؟
یعنی ما تو مراکز بهداشتی تو این شش سال دقیقا باید چه خدمتی به مردم بکنیم ؟ خواهش میکنم هر کس تجربه ای از این رشته داره یا اگر کسی اینجا دندون پزشکه ، از این رشته هر چی میدونه بهم بگه.
ممنونم

پاسخ :
سلام
خدماتی که فارغ التحصیلان این رشته به مردم ارائه میدن شامل موارد زیر هستش :
غربالگری ، آموزش بهداست و اقدامات پیشگیرانه
پذیرش دانشجویان این رشته بر اساس بومی گزینی هستش .

مرتبط :

همیشه فکر میکنم دهنم بو میده ولی ...

ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد سفید کردن دندان ها

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

تجربیات شما در مورد جرم گیری دندان

کسی تجربه ی جرم گیری دندان رو داره؟

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

چکار کنم دندون هام سفید بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)