سلام ; 

من یه خواستگار دارم که از شهر دیگه ست ; ولی الان شرایط خواستگاری نداره و فقط بهم پیشنهاد داده منم که فعلا 20 سالمه ; با این آقا 5 ماه دوران آشنایی رو گذروندیم (فقط یه سال ازم بزرگترن)

تو این مدت هم با همدیگه تفاهم های زیادی داریم ولی با همدیگه اختلاف زیاد پیدا میکنیم و بحثمون میشه معمولا من میترسم این اختلاف سنی کم در آینده برامون مشکل ساز بشه از طرفی هم با هم تفاهم هایی داریم
حالا من نمیدونم چه جوابی به ایشون بدم درحالی که نه خواستگاری اومده نه نشون کرده من که نمیتونم منتظرش بمونم همینجوری و خواستگارای دیگه م رو رد کنم به خاطرش من که اعتماد ندارم ایشون بعد چندسالم منو میخواد یا نه
اگرم بلاتکلیف بذارمش ذهنمون مشغول میشه و اگرم بهش بگم برو هروقت موقعیتشو داشتی بیا خواستگاری میترسم اینبار ذهن من مشغول بشه و نتونم رو واستگارای دیگه ام خوب فکر کنم و تمرکز داشته باشم
به نظرتون بهش جواب رد بدم ؟
میترسم درآینده دیگه با هیچکس در حد اون تفاهم نداشته باشم
تو دو راهی بدی گیر کردم خواهش میکنم کمکم کنین

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)