سلام
انتظاراتی که از یه زن هست از رنده چند کاره برده نمیشه! این همه سال توی خانواده، مدرسه، کوچه و خیابون به شما آموزش میدن، شعار میدن که زن کالا نیس، میلیاردها تومان در فعالیت های پرورشی خرج شد تا معنویات!!! رو تقویت کنیم.
مادرامون به ما یاد دادن سنگین و باوقار باشیم و حتی از بازی های کودکانه و بپر بپر منع شدیم تا مبادا...
حالا وارد جامعه ای شدیم که از ما چیزی رو میخواد که به هیچ وجه برای اون تربیت نشدیم!

زن زیبا:
ای کاش به جای تفتیش کیف و لباس دخترها در مدارس و جرم اصلاح صورت، یادمون میدادن که چطور آرایش کنیم!
زن لوند: ای کاش به جای گذراندن کلاس تست و کنکور ، کلاس آموزش عشوه گری و دلبری می رفتیم. تا بعدا انگ سرد مزاجی و خودخواهی نزنند.
زن خوش اندام: پدر گرامی من از شما دلخورم! چرا منو تابستونا بجای کلاس ترتیل و احکام، به باشگاه و جیم نفرستادی؟ چرا بجای شهریه دانشگاه پول پروتز سینه و باسن ندادی تا بعدا خدای ناکرده شوهرم بخاطر سینه کوچکم، به صیغه فکر نکنه؟؟؟
رقص زن: مادرم، شما چرا نذاشتی دستگاه ویدیو بخریم و فیلم رقص خردادیان ببینیم؟ چرا به جای کلاس خطاطی مرا به هنرستان رقص و موسیقی نفرستادی؟ مگر نمیدانستی آدم از شکم مادر رقاص زاده نمیشود و به سالها آموزش نیاز دارد؟ چرا فکر آینده ام را نکردی که شوهر آینده از من رقص می خواهد آن هم رقص جنسی!!!
زن کدبانو: پدر و مادر عزیزم، شما اشتباه کردید که مرا با کوهی از کتاب ها رها کردید! مهارت آشپزی مهم تر بود یا ریاضی وامانده؟ مگر نشنیدی قدیمها گفتن شکم و زیرشکم مرد را سیر کن تا هوایی نشود؟
زن شر و شیطون: معلم عزیز شما چرا؟ چرا در گوش من قصه نجابت خواندی و گفتی خنده دندونی نزن! کش دار صحبت نکن محکم حرف بزن! زیاد چشم و ابرو نیا! من به حرفت گوش دادم. و سالها تمرین کردم متانت را. اما حالا به چه دردم میخورد؟ شوهری از من توقع شیطنت دارد اما تو به من درسش را نداده بودی و آن را در من کشتی.
پدر، مادر، استادان عزیز و مهربانم! شما به من درس های زیادی دادید، درس ایثار و بردباری، درس قناعت و سادگی، درس متانت و وقار، از اهمیت علم و دانایی گفتید. اما متاسفم!!! این درس ها به یک لعنت نمی ارزد! بهتر بود به من درس داف! بودن و داغ! بودن می دادی، تا هراس تنها ماندن به جانم نیفتد! تا برچسب سرد مزاجی نخورم!

پی نوشت: بارها این جمله را شنیدم که زن بیرون از خانه باوقار و مغرور و درون خانه برای شوهرش فاحشه باشد! اگر همچین زنی وجود دارد حتما به پزشک مراجعه کند چون دچار شیزوفرنی شده! بیماری دو شخصیتی! فاحشه بودن هم نیاز به سالها تجربه و آموزش دارد،کاری که پورن استارها انجام می دهند از نوجوانی شروع شده و حتی مدارس آموزشی دارند. نقص دیگری از آموزش و پرورش ما!!! درد و دلی بود از یک زن و هیچ ارزش دیگری ندارد!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)