11 / 2 / 95 :

سلام

امروز 29 روزه که پاک هستم .

از مزایای ترک  این گناه اینه که نسبت به گذشته خیلی کمتر احساس گناه می کنم  ، اراده ام برای مقاومت کردن در برابر گناهان جنسی خیلی زیاد شده ( خ.ا ، فیلم و عکس دیدن و چشم چرانی و ... ) ، امیدم به زندگی دنیا و آخرت خیلی بیشتر شده ( مثل قبل فکر نمی کنم که نه دنیا دارم نه آخرت) ،‌ امیدم به خدا بیشتر شده و راحت می تونم با خدا درد و دل کنم یا حرف بزنم!

اوایل ترک مثل این بود که به انجام این کار نیاز دارم و وقتی شرایط پاسخ دادن بهش راحت می شد دیگه نمی تونستم در برابر این نیاز مقاومت و سرکوبش کنم ولی الان که مدت تقریبا زیادی می گذره دیگه احساس کاذب نیاز به خ.ا ندارم و احساسم نسبت به نیاز جنسی خیلی  کمتر شده و حتی وقتی تو موقعیت انجامش هم قرار می گیرم وسوسه انجام دادنش سراغم نمیاد!

هر چند نیاز جنسی همچنان سرجاشه و اگه خودم رو سفت نگیرم ممکنه بازم تحریک بشم ولی نسبت به اون زمان الان حس می کنم اراده ی بیشتری روی کارهای خودم و بخصوص چشم هام که مرکز تحریک هست پیدا کردم و قدرت بیشتری دارم که به تصاویر تحریک کننده نگاه نکنم !

 از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم
هم شدم از توبه خجل هم ز تو شرمنده شدم
صاحب من ! خالق من ! داور من ! یاور من!
حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم


-----------------------

12 / 1 / 95

سلام

پسری هستم 25 ساله . 10 سالی می شه که دارم تلاش می کنم خ.ا را ترک کنم ولی موفق نمی شم . 10 سال دارم هر بار با خدا عهد می بندم که دیگه تکرارش نمی کنم ولی بازم عهدم را می شکنم .

بعضی موقع ها موفق شدم تا نزدیک دو هفته هم دووم بیارم ولی بازم گند می زنم و روز از نو روزی از نو . من اهل زیاده خواهی نیستم و بزرگترین آرزویی که داشتم این بود که بتونم تو دوران جوونیم پاک زندگی کنم که اونم از دست دادم .

بعضی موقع ها شیطان وسوسه می کنه که تو نمی تونی این گناه را ترک کنی پس بهتره باهاش کنار بیایی ولی نمی خوام با این گناه کثیف زندگی کنم . از طرفی هم ممکنه تا پنج سال دیگه یا حتی بیشتر نتونم ازدواج کنم نمی خوام چند ساله دیگه هم گرفتار این عمل کثیف باشم .


مطلب مرتبط :

راهکارهایی برای پایداری در توبه


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)