سلام به همه دوستان عزیز
من حدود 30 سال دارم و الان نزدیک به 4 سال هست که ازدواج کردم و شکر خدا همسر بسیار خوب و مهربانی دارم و از همه لحاظ ازش راضیم و خودم هم سعی کردم تا حد ممکن براش کم نذارم.
اما یه مشکلی هست که زندگی ما را دچار چالش کرده و بعضی مواقع همسرم از این بابت خیلی اذیت میشه.
من تو طبقه بالای خونه پدری زندگی میکنم. خانواده پدری من بسیار اهل رفت و آمد هستند و در طول سال مهمان زیاد خونه ما رفت و آمد میکنه و تو ایام عید و ... حتی تا چند روز مهمان خانه ما هست و خانواده انتظار دارن که من و همسرم تو اکثر این دید و بازدیدها و مهمانی ها باشیم.
ضمن اینکه در طول سال چندین مرتبه مراسمات مذهبی هم هست. خلاصه اینکه این رفت و آمدها و شلوغی زیاد خونه ما و انتظارات خانواده باعث شده که آرامش از من و همسرم گرفته بشه .
الان نزدیک به 1 ساله که تصمیم گرفتیم از این خونه بریم ولی بخاطر اینکه شغل من آزاده و تو این یکی دو سال اخیر بخاطر مشکلات کسب و کار امکان اینکه خانه مستقلی اجاره کنم نداشتم.
از طرفی چون پدر و مادر من الان دیگه مسن شدن و من هم فرزند آخر خانواده هستند انتظار دارن که من کنارشون باشم و یکبار که بحث رفتن ما مطرح شد پدر و مادرم خیلی ناراحت شدن و کلی قصه و ...
خلاصه اینکه من موندم وسط این معرکه و نمیدونم در حال حاضر چه کنم؟ از طرفی ناراحتی ها و اذیت شدن های خانمم و از طرف دیگه شرایط مالی خودم و سن و سال پدر و مادرم .
ممنون میشم دوستان عزیز و کارشناسان محترمی که این سوال رو میبینن من رو در این رابطه راهنمایی کنید .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)