سلام

از مهمترین اهداف ازدواج پسران مسائل عاطفی و جنسی هستش . فرض رو بر این میگیریم که شما به قصد بهره مندی از بعد عاطفی با یک دختر ارتباط برقرار می کنید .

چون موقعیت ازدواج کردن ندارید ، ممکنه با خودتون بگید فعلا رابطه رو ادامه میدم تا شرایطم جور بشه . میرید دنبال کار ، ولی اوضاع اون طوری که پیش بینی می کردید رقم نمی خوره .

فشار روانی این موضوع از یه طرف و فشار دوست دختر از طرف دیگه اوضاع روحی روانی شما رو به هم میریزه . کمی که جلوتر میرید کم کم سر و کله غریزه ی جنسی هم پیدا میشه ، شرمندگی دست های خالی ، فشار دوست دختر و غریزه جنسی همگی بهتون حمله می کنن .

ممکنه دوست دخترتون برای این که بیشتر به شما فشار بیاره ، ماجرای خواستگارانی که به خاطر شما داره رد می کنه رو بهتون بگه ، شاید هم می خواد به رخ شما بکشه که به خاطر تو دارم موقعیت های خوبی رو از دست میدم .

در این اوضاع و احوال 3 اتفاق ممکنه بیافته :

1 – بالاخره موفق میشید امکانات ازدواج رو فراهم کنید و میرید سر خونه زندگی تون
در این صورت خانم شما ممکنه دو برخورد با شما بکنه :
-    دختر فهمیده ای هستش و با خوب و بد شما میسازه
-    چون خواستگاران خوبی رو به خاطر شما رد کرده توقع داره که حسابی تحویلش بگیرید ، بهش سخت نگیرید و ... ، احتمالا دیر یا زود با این جمله از اون ممکنه مواجه بشید :
اگه به اون خواستگارم جواب مثبت میدادم ...

2 – دختر خسته میشه و به شما میگه نمی تونم بیشتر از این صبر کنم ، تو گفتی 1 سال صبر کن الان 2 ساله ! و به یکی از خواستگارانش جواب مثبت میده . البته درستش هم همینه !!!

3 – خود شما خسته میشید و حس جوانمردی تون گل می کنه و میگید چرا دختر مردم رو الاف خودم کردم ؟ به طریقی اون رو از خودتون زده می کنید و ... !

می بینید که دوستی طولانی مدت به قصد ازدواج فقط در یک صورت ممکنه به یه ازدواج موفق ختم بشه . اونم این که پیش بینی های شما درست از آب در بیاد ، در اون مدت دختر مورد نظر خواستگاری بهتر از شما نداشته باشه ، اگه داشته باشه اونا رو رد کنه  این قدر فهمیده باشه که در ناملایمات زندگی به رخ شما نکشه .

پس بهتره که اتهام بی عرضه بودن ( به خاطر نداشتن دوست دختر !!! )  رو  به جوون بخرید و بی خیال مسائل عاطفی بشید و با فشارهای روحی و جسمی کمتری سعی کنید مقدمات ازدواج رو فراهم کنید و بعد به خواستگاری دختر مورد نظرتون برید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)