سلام

من از دوستان سوالی دارم که شاید برای خیلی ها یک امر بدیهی باشه و نیازی به آموزش نداشته باشه ولی برای من تبدیل به مشکل شده.

البته قبل از طرح پرسشم از همه کسانی با طرح چنین سوالاتی مخالفن و این مخالفت رو با جمله هایی مثل ... ( برای مردم سرزمینم متاسفم که دغدغشون این شده )... یا ... ( این وبلاگ دیگه مثل قدیما نیس و دیگه هر نوع سوالی می پرسن ) ... ابراز میکنن عذر می خوام.

واقعیت این هست که من تا دو سه ماه دیگه عمو می شم ... . ولی طرز برخورد با بچه ها رو بلد نیستم... درحالی که خیلی از بچه خوشم میاد و خیلی دوس دارم بهشون ابراز علاقه کنم ولی روش انجامش رو نمیدونم .

در واقع یه جورایی خجالت میکشم که با بچه ها بچگانه رفتار کنم ... . یعنی فکر کنید یکی یه بچه تازه به دنیا اومده رو بهتون تحویل بده... اونم داره بر و بر بهتون نگاه میکنه...!!!!

شما چیکار میکنین؟

حالا از خواهرا و برادرایی که تجربه داشتن و یا توی این زمینه اطلاعاتی دارن می خواستم کمکم کنن که:

1. در برابر یه بچه چه رفتاری باید داشته باشم و چگونه عمل کنم؟

2. از چه کلماتی باید استفاده کنم؟

خلاصه هر اطلاعاتی دارین رو لطفا در اختیار من قرار بدین.

عیدتون مبارک....خیلی ممنون :)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)