عرض سلام و ادب و احترام به همه کاربران عزیز تر از جان

سال نو به همه بزرگان و عزیزان و .... تبریک عرض میکنم برای همه ارزوی خوشبختی و سلامتی در این سال جدید از خداوند متعال خواستارم .

همین الان با این وبلاگ اشنا شدم . داشتم وب گردی میکردم که به طور اتفاقی دیدم . راستش منم یک مشکل دارم نمیدونم شما بزرگان میتونید حلش کنید یا نه . امیدم بعد از خدا به شماست .

هنوز پسرم 30 سالمه و مجردم پدرم سال ها پیش فوت کرده و تک فرزندم . خودمم پزشکم (عمومی) دوره طرحمو رفتم و سربازی هم گذروندم .

از دوران دبیرستان ارزو داشتم در دانشگاه هاروارد امریکا تحصیل کنم سختی های بسیاری کشیدم تا به این مرحله رسیدم بالاخره موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه هاروارد جایی که عاشقش بودم شدم. در رشته مغز و اعصاب . امتحانات USMLE یک و دو و سه رو پاس کردم خلاصه خیلی سختی کشیدم تا این جا رسیدم و مجلات و کنفرانس های بین المللی ... در خارج از کشور .

مشکلی که دارم مادرم نفرینم میکنه . نمیذاره برم امریکا . انشاءالله تیر 95 همین امسال قرار برم . عذاب وجدان گرفتم به خاطر نفرین های مادرم . مادرم از امریکا خوشش نمیاد دوست نداره پسرش تو خارج از کشور خدمت کنه میگه تو مال این خاکی باید برای این خاک کار کنی ...خلاصه از این حرفا .

منی که سال ها زحمت کشیدم با هزار بدبختی تونستم از دانشگاهی که عشقمه تو رویاهامه بورس بگیرم ... حالا ....

مادرم به حرف هیچ احدی گوش نمیده سنشم زیاد نیست 51 ساله است . به هیچ صراطی مستقیم نیست . دیگه نمیدونم چیکار کنم به هر دری زدم .. تا راضیش کنم ولی انگار راضی بشو نیست .

منم خیلی به حرفای مادر احترام میذارم و ارزش زیادر قائلم . شما عزیزان در حقم برادری و خواهر کنید راه هایی که به ذهنتون میرسه رو بگید ببینم چطور میتونم راضیش کنم تا حداقل کاری که میتونم بکنم اینکه با من بیاد ولی به اینم راضی نمیشه . یک راهی پیش پای من بزارید . زمان زیادی هم ندارم تا تیر ماه ... خنوز هم خیلی کار دارم ....

اگر مادرم به همین منوال ادامه بده مجبورم قید همه چیزو بزنم ... نمیدونم . لطفا راهنماییم کنید تا منم برای اولین باری که تو این وبلاگ نظر گذاشتم تا از شما راهنمایی خواستم کمکم کرده باشد . با تشکر از همه و ضمن تبریک دوباره سال نو.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)