سلام

چند سالی هست که خیلی بداخلاق و تندخو شدم اصلا نمی تونم تحمل کنم کسی بهم توهین کنه یا به قول معروف بگ بالا چشت ابروعه و برا همین زیاد با پدر و مادرم مشکل پیدا می کنم و بر می گردم بهشون و نمیخوام اینجوری باشه چون بعدا عذاب وجدان میگیرم و شروع می کنم به گریه کردن ادم واقعا حساسی هستم و رفتارا و کارایی که بقیه می کنن رو من خیلی تاثیر میذاره

از نظر عقاید مذهبی خیلی با مادرم تفاوت دارم و اون دوست داره جوری باشم که خودش میپذیره من واقعا خیلی دوسش دارم ولی واقعا رفتاراش عذابم میده و باعث شده همش باهم دعوا داشته باشیم

ولی مشکل دیگه ای که دارم اینکه من درسم واقعا خوبه و جای رشد دارم ولی نمیخونم چند وقته و اهمیت نمیدم دچار بی ارادگی و ترس درباره اینده شدم و گاهی اوقات بخاطر فشار هایی که حس می کنم روم هست از ادمایی دور ورم بدم میاد و نمی خوام باهاشون صحبت کنم و نمیدونم چیکار کنم که دوباره امیدو انرژی درس خوندن به وجود بیاد برام احساس می کنم افسردم و فقط میخوام اهنگ گوش بدم و هیچ کار دیگه ای نکنم

ترس دارم از اینده اونم به صورت خیلی شدید و وحشتناک . احساس های عجیبی دارم که اصلا نمیدونم چطوری باهاشون کنار بیام خودمو ب ظاهر ادم خیلی شادی نشون میدم ولی واقعا این جور نیست و همش ی بغضی دارم که دارم پنهونش می کنم

اصلا نمیدونم واقعا چمه لطف می کنید در مورد این مشکل روحی و درسی ک دارم بهم کمک کنید. خیلی ممنونم سال نوتونم مبارک باشه ..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)