1 فروردین 95 :

سلام

از همه آقایون و خانم هایی که تا الان پاسخ دادند ممنون هستم.
اما برخی دوستان برخی نیازهایی رو برا ازدواج گفتن که به نظر میرسه اون نیازها از طرق دیگه مثل یه رفیق خیلی خوب و صمیمی و نزدیک، یا پدر و مادر یا خواهر برادر هم قابل برآورده شدن هست. (حداقل من اینطوری فکر میکنم ) مثلاً برخیا گفته بودن یکی باشه باهاش درد دل کنیم. یا یکی باشه در شادی ها و غم هامون کنارمون باشه و ... .

خب لااقل به نظر من میاد این نیازها از طرق دیگه بجز ازدواج و همسر هم قابل برآورده شدن هست. پس چرا برای برآورده شدن این نیازها به سراغ ازدواج و همسر میرن؟!

نیاز جنسی که گفتم خب تنها راه مشروع برآورده شدن این نیاز همسر هست چه دائم چه موقت البته کنیز هم هست که این دوره زمونه وجود نداره. البته طرق دیگه هم هست که خب بقیش نامشروعه.

در واقع سوال من اینه نیازهایی باشه که فقط از طریق همسر برآورده بشه یا نه از طرق دیگه هم بشه برآوردش کرد اما از طریق همسر کیفیتش یه طور دیگه باشه.

سوال بعد اینکه درسته خیلیا گفتن فقط نیاز جنسی نبوده اما خودشون منصفانه قضاوت کنند اصولاً اگه این نیاز جنسی نبود میرفتن سراغ ازدواج یا نه؟

--------------------------------------------------------------

سلام به همه دوستان

یه سوال از آقایون دارم یه سوال از خانم ها:

سوال از آقایون:

اولاً اونایی که متأهل شدن بگن بجز نیاز جنسی دیگه چه نیازهایی شما رو به سمت ازدواج سوق داده؟ و آقایونی هم که هنوز مجردن اما قصد ازدواج دارن؛ بگن بجز نیاز جنسی دیگه چه نیازهایی در خودشون احساس میکنن که میخوان برن سراغ ازدواج ؟

دلیل طرح این سوال اینه که خب میدونیم و تعارف هم با هم نداریم که خصوصاً در سنین کم مثلاً تا سن زیر 25 سال یکی از اهداف اولیه و مهم آقایون برا ازدواج نیاز جنسی هست. پس اینو بصورت پیش فرض میدونیم. اما بجز این نیاز بگن دیگه چه نیازهایی در خودشون احساس کردن و میکنن که دنبال ازدواج رفتن؟

سوال از خانم ها:

دقیقاً همون سوال بالا رو خانم ها هم جواب بدن. و البته خانم ها بگن آیا در خانم ها هم یه نیاز مشترک وجود داره که برای هر خانمی خصوصاً مثلاً بگیم در سن زیر 20 سال جزء دو 3 هدف اولیه و مهمشون باشه برا ازدواج؟ مثل همین بحث جنسی که برا آقایون هست؟

 

مرتبط:

آقایان چرا ازدواج رو با تمام مسئولیت ها، محدودیت ها و هزینه هاش می پذیرند؟

آیا برای مردان به صرفه است که به خاطر ارضای جنسی ازدواج کنند؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

اگه مردی ازدواج نکنه اون دنیا باید جواب پس بده؟

مردها بخاطر نیاز جنسی ازدواج میکنند؟

شما مردها ازدواج میکنید برای لذت های زود گذر؟

آقایونی که میگن ما بچه نمیخوایم، برای چی ازدواج میکنن؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)