سلام
من خواننده خاموش وبلاگ هستم

دخترم و 19 سالمه. تا الان هیچ سوال و نظری ندادم میخوام بگم که این سوال من واااااقعا برام مهمه طوری که هر روز بهش فکر میکنم...

سوال:

ببخشید آیا کسی که ازدواج میکنه و ازدواج موفقی داره آیا بعد از چند وقت از همسرش خسته نمیشه ... من اصن ادم تنوع طلبی نیستم و تا حالا با هیچ کس نبودم...وااااای..اصن نمیدونم سوالمو چطور بپرسم که سوءتفاهم نشه...

من از همه متاهلایی که میشناختم و اتفاقا زندگی خوبی هم داشتن پرسیدم که از اینکه اینهمه فقط با فلانی هستی خسته نمیشی... اونا هممشون یه جور بد بهم نگاه میکردن.

منم دیگه بیخیالش شدم. تا الان ک .... من میگم مگه یه ادم چقدر میتونه با کسی باشه. از اینکه فقط و فقط میتونه به اون فکر کنه... ببخشید ببخشید ببخشید دید من اصلا جنسی نیست به این قضیه ولی آخه تا چند سال میشه با یک نفر رابطه داشت و خسته نشد؟؟ (ببخشیییییید)

من به شخصه اگر ازدواج کنم و به هر صورتی که شده به کس دیگه حتی یک لحظه هم فکر کنم اصلاااا برام قابل قبول نیست...و مطمئنم مطمئنم این اتفاق میوفته.. آخه مگه میشه؟

من نمیگم از ازدواج خوشم نمیاد و این حرفا. بهم بگید چیکار کنم... متاهلا بگن آیا خسته نشدین از اینکه در طول روز شاید فقط بتونی با همسرت حرف بزنی؟؟ بعد از چند سال زندگی بی معنی نمیشه؟؟
ممنون میشم بهم کمک کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)