سلام دوستان
وقتتون بخیر

من دختری 26 ساله م. چن وقته احساس تنهایی می کنم تا حالا خیلی نیاز به ازدواج رو حس نمی کردم ولی حالا این نیازو حس می کنم. افسرده نشدم ولی گاهی اشک می ریزم که چرا نباید جفتمو پیدا می کردم...
من خواستگار زیاد داشتم. پدرم اعتیاد داره ولی موقعیت کاری و دانشگاهیم خوبه. رفتار مادرم خیلی خوبه.  خودم هم به لحاظ رفتاری خدا رو شکر آبروم حفظه تو در و همسایه.
برادر و خواهرم هم آدم های خوبین که متاهلن و من از اون ها کوچیکترم. گاهی میگم ازدواج برا امثال من که هم تو شهرهای کوچیکیم هم روابطمون بسته تره هم میخوایم همسرمون مومن و خوش اخلاق باشه چقد سخته .
تازه وقتی شما شاغلین محتاط می شی که چقد تو رو بخاطر خودت خواستگاری کردن. و من همه این مشکلاتو دارم. ماجراهای خواستگارامو زیاد اینجا گذاشتم.

مثه پست چن صفحه قبل که آیا عاقلانه برخورد کردم. ( اسفند 94 ) یا پستی بود گفتم خواستگارم پسرخوبیه ولی به امام زمان خیلی اعتقاد نداره  اگرچه نماز میخونه ( تیر94 ).
یا موردی بود که مادر پسره سر جلسه خواستگاری از حال رفت و همسایه شونم بارها تاکید کرد دو تا خونواده به هم نمی خورین. پسره هم تو جلسه آشنایی فهمیدم به بلند پروازی من نیست ضمن این که 300، 400 تومن خرج ماهانه رو برای دو نفر تخمین زده بود و آخرش از این که آشنایی یک ماه و نیم طول کشید خسته شد. ( تیر94 ) و ...
این اواخر هم آقایی اومدن خواستگاری 9 سال از من بزرگتر بودن قیافشون خیلی بزرگ تر از سنشون نشون میداد. و ....
دیگه خسته شدم از 13 سالگی برام خواستگار میومد البته نمیذاشتن من بفهمم. ولی از 21 سالگی تا حالا برام خواستگار میاد و من مطلعم از خواستگارام. قسمت نشده تا حالا. با 10، 12 تا بشخصه صحبت کردم ولی هیچ کدوم اون شرایطی رو که من میخواستم نداشتن. واقعا شما چجوری ازدواج کردین و من باید چکار کنم که ازدواج موفقی داشته باشم.

دوس دارم شوهر م نمازخون، اهل روزه،  تحصیلکرده ارشد و بالاتر از اون، اجتماعی، اهل کار، و مهربون باشه و به احساسات و استعدادهای من احترام بذاره و مشوقم باشه. خودم هم دوس دارم تلاشمو برای همسر خوبی بودن انجام بدم. دعام بکنین و بهم راهکار بدین لطفا

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)