با سلام
من در مورد غرور آقایون در این سایت خیلی مطالب را خونده ام. حالا یه سوالی در مورد زندگی مشترک من و همسرم پیش اومده که خواهش می کنم من را راهنمایی کنید.

حدود چند ماهه که با همسرم که 5 سال از من کوچکتره ازدواج کرده ام. همسرم از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداره ولی من با کمک مالی خانواده ام و پول هایی که خودم کار کرده ام می تونیم خونه ای بخریم.

حالا سوالی که برام پیش اومده اینکه غرورشون خدشه دار نمی شه که خونه به اسم من باشه؟

ممنون میشم که دوستان من را راهنمایی کنند و تجربیاتتون را در اختیار من بگذارید تا بتونم تصمیم درست را بگیرم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)