بسم الله الرحمن الرحیم

قلبم را قفل کرده ام

کلیدش را دست خدا داده ام

از خودش خواستم آن را به صاحب دنیایی اش بدهد

من به او ایمان دارم و خوب می دانم که کلیدم را به دست اهلش می سپارد

من از خودش خواستم که عاشقانه هایم را برای رسیدن به خودش با کسی سهیم شوم که او دوست دارد

من خودم را دست خدا سپرده ام

میدانم که خدا مرا به دست خوب کسی می سپارد

مهر من به دل تو می افتد و ...

و مهر تو با جان من عجین می شود....

خوب می دانم لحظات شیرین زندگیمان هیچ وقت رو به زوال نخواهد بود....

چرا که قرارست الهی باشد حال لحظه هایمان و سرتاسر آرامش الهی آن را فرا بگیرد

خوب می دانم که می خواهمت

من ایمان دارم همه چیز خوب می شود

قلب من برای توست

من آن را به هیچ کس دیگری ارزانی نمی کنم

من تو را از خالق خواستم

من منتظر می مانم....

یا علی

 من معتقدم بعضی نوشته ها به آدم حس خوب می دن.... و باعث می شوند که  امّید وار بشیم ...باعث می شه حرکت کنیم ....یک حرکتی رو به جلو....و چه خوبه که یک حرکت باعث رشد آدم بشه...

خیلی از خواننده های این وبلاگ مجرد هستن ...تمام آرزوی یک مجرد هم اینه که یار خوبی سر راهش قرار بگیره...

به عشق دچار بشه...به عشقی که سرانجامش بشه الله...راه عاشقی که سر تا سر سرسبز باشه و رو به رشد....

ولی از یک سر دیگه اگر بخوایم به قضیه نگاه کنیم هستن مجرد هایی که در انتظارن...

هستن مجرد هایی که شوق زندگی متاهلی رو دارن...

و هستن مجرد هایی که نا امیدن....

هستن مجرد هایی که امیدی به متاهل شدن ندارن...

و این هستن ها ادامه داره...

امّا خودت هم خوب می دونی که در اون انتهای نا امّیدی محضی که گاهی دچارش می شیم دقیقا لحظه ای میاد که امیدوارمون می کنه

دلمون پر می شه از یک روشنایی مطلق بعد از اون همه غصه خوردن در ظلمات ناامیدی

اونجاست که خدا داره بهم لبخند می زنه...

همون جاست که خدا می گه حواست هست که من هستم؟؟

حواست هست که من برات کافی هستم؟؟
حواست هست که ...

وقتی ته خطّ نا امّیدی هستم یعنی یک جورایی قلبم شکسته....

و خدا حواسش به قلب های شکسته هم هست...

بخاطر همینه که یک روشنایی در اوج ناامیدی دلت باعث می شه بخوای با خدا خلوت کنی

و خیلی بیشتر از زمان های دیگه باهاش درد دلت رو باز گو کنی

و بگویی ای امیدم در گرفتاری ای فریاد رسم در غم زدگی ای دارائیم در تهی دستی ای پناهگاهم در ناچاری

 و ای پشتیبانم در پریشانی

و واسطه کنی چهارده معصوم را که گره گشایی کنند ...

اصلا آدم باید برای خودش هم دعا بکند...برای آنچه و آنکه که می خواهد بدست بیاورد...

باید با خدا صحبت کنم

و این را هم فراموش نکنم که یا آنچه یا آنکه که می خواهم به نفعم هست یا نه به صلاحم نیست

و از خدا بخواهم وصل کند مرا به آنچه و یا آنکه وصلم می کند به خودش

باید با خدا صحبت کنم....باید راز دل بگویم با کسی که  هیچ چیز بر او پوشیده نیست...

باید از خدا بخواهم که رحم کند بر من...

باید از خدا بخواهم که رحم کند بر من با رحمتش که رحم کننده ترین رحم کنندگان است

باید با خدا صحبت کنم

در همین وبلاگ شاید برخورد کرده باشی با عبارت های بخت گشایی

و خونده باشی که ختم 40روزه زیارت عاشورا و دعای یستشیر ممکنه نتیجه بده اگر خودت رو دور کنی از هر آنچه خدا گفته نه...

و نزدیک کنی به هر آنچه خدا گفته انجام بده...مثل نماز اول وقت و احترام گذاشتن و محبت خرج کردن به پدر و مادر

 کافیه قدم بردارم ....کافیه صیقل بدم ناخالصی هام رو ....کافیه یک قدم بردارم تا خدا برام هزاران قدم برداره

برای هم دعا کنیم

یا علی

"اراد"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب آ. راد (۲۶ مطلب مشابه)