با سلام
5 ماه هست که ازدواج کردم . 30 تا 33 سال سن دارم همسرم 22 تا 25 سال داره . مشکلم اینه که مادرم خیلی حساس و بد بین هست از روزی که عقد کردیم بخاطر مسایلی که قبلا در موردش فکر نکرده بودیم و اتفاق افتاد به شدت به خانواده عروس بد بین شد .

حتی در دوران عقد فشار بسیار شدیدی بمن می اورد که طلاق بگیریم ولی من مخالف بودم . جالب اینجاست که معرف خانواده عروس خوده مادرم بود .

با هر بدبختی که بود ازدواج کردیم . ولی متاسفانه هنوز همون بدبینی ها وجود داره ، از طرفی مادرم هست و باید احترامش را نگه دارم ، و از طرفه دیگه رفتار مادرم به شدت من و همسرم را ازار میده حتی باعث شده دیده بعضی از فامیل ها نسبت به همسرم بد بشه .

هر بار که میرم خانه مادرم با رفتارش  سوالاتش و لحن صحبتش منو پشیمان میکنه از دیدارش ، لطفا با تجربه ها جواب بدن که  چطور میشه این رفتار مادرم را مدیریت کنم که باعث رنجش مادر و همسرم نشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)