سلام
پسری ** ساله هستم بین دوستانم هستن کسانی که با دخترا رابطه دارن و معتقدن که دخترا هر چند خوب باشن بازم یه موردی رو دارن که بهش فکر میکنن و علاقه دارن بهش.

یکی از موارد مهم برام تو ازدواج اینه که دختر مورد نظرم اهل دوستی و رابطه با جنس مخالف نباشه و نمیتونم به صرف ظاهر در مورد آدما قضاوت کنم چون دیدم مواردی رو که طرف ظاهرش علیه السلام بوده اما اهلش بوده و بالعکس البته میدونم که همه اینطور نیستن .

مدتیه که دختر خانمی رو بهم معرفی کردن که موجه و خوب بنظر میاد و خانواده من هم ایشونو پسندیدن و از آشناهامون هستن .

میخوام ایشونو تست کنم از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی و مطمئن شم که اهلش نیست و چون نمیشه سیم کارت خرید بدون اینکه به نام من باشه ، نگرانم که متوجه بشه یا حتی از نظر قانونی پیگیر شه و اینجور هم از اعتبار من کم بشه و در مورد من بد فکر کنه و هم شک من اشتباه باشه و از دستش بدم .

از طرفی هم نمیتونم از یه شخص سوم بخوام کمکم کنه چون بحث آبروی اون خانم هم در میونه . شما چه راهکاری رو توصیه می کنید ؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت

پسر مورد علاقه م میگه خیلی به من نزدیک نشو


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!

چرا بعضی دخترا بیشتر از یه سیم کارت دارند؟

نظر دختران در مورد پسرانی که از پدرشون پول میگیرن چیه؟

خانم ها از پسران خجالتی بدشون میاد؟

ارضای عاطفه و محبت دیدن علت اصلی ازدواج برخی از خانم هاست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)