سلام
تو رو قران جواب منو بدین! خیلی برام مهمه .

چند وقت پیش با یه پسری اشنا شدم! بسیار مودب و با شخصیت! از همون اول اطلاعات بالایی که درباره یه چیزای مختلف داشت، باعث شد ازش خوشم بیاد! از حرفاش مشخص بود که اونم از من خوشش اومده! وقتی بهش پیام میدادم چیزایی درباره ی  اخلاق و رفتارم به خودم میگفت، که خییلی متعجب میشدم که از کجا اینا رو میدونه!

وقتی ازش پرسیدم گف تو دانشگاه یه استادی داشتم که خیلی باهاش صمیمی بودم، طی چند سال بهم اموزش داده، بطوریکه الان وقتی یه نفرو برای بار اول میبینم خیلی چیزارو دربارش میفهمم ( یجورایی منظورش این بود ک طبق قواعد روانشناسی اجزای صورت حرکات بدن، میتونه به اخلاقیات پی ببره ) که بعدا فهمیدم علاوه بر اخلاقیات،چیزایی رو که به کسی نگفتم رو هم میفهمه!

یه جورایی ذهن خوانی! یه موقعایی یه چیزی تو ذهنم بود که به زبون نمیاوردم، خودش میفهمید و جوابمو میداد! تو این مدت هم بهم ابراز عشق کرده بود ( تعریف نباشه دختری هستم که از قیافه و تیپ و هیکل و اخلاق و خونواده چیزی کم ندارم خاستگار و خاطرخواه هم زیاد داشتم ولی اولین کسی بود که مجذوبش شده بودم) یه مدت ابراز عشق میکرد و میگفت تقدیر تو با منه و سرنوشت ما رو بهم رسونده!

خلاصه بعد یه مدت که کاملا عاشقش شده بودم و اونم همه جوره هوامو داشت و از طرفی چیزایی رو میفهمید که من نمیدونستم این اطلاعاتو از کجا میاره، بهش شک کردم! یه روز بهش گفتم این چیزایی  که تو میگی با چند تا قاعده ی روانشناسی و حرکت دست و صورت نمیشه فهمید!

فقط یه نیروی ماورایی میتونه اینا رو بهت برسونه! خندید گفت از روز اول بهت گفتم که خیلی تیزی! خلاصه هر چی گیر دادم نگفت اون نیرو چیه! منم حدسی که داشتم رو گفتم:جن! اول میپیچوند ولی من که یجورایی مطمعن بودم بیشتر بهش پیله کردم و اونم گفت که حدسم درسته!

همون استادش که یه فامیل دور هم بوده ارتباط با جن رو بهش یاد داده! تو این 6 ماهی که باهاش در ارتباطم خیلی وقتا کمکم کرده تو بعضی مسائعلی که یه انسان نمیتونه کمک کنه یا چیزایی هم از قبل بهم گفته بود که چند روز بعد برام پیش میومد!

وقتی هم میگفتم که جن خوب نداریم ناراحت میشد میگفت من چن ساله دارم هیچ بدی ازش ندیدم به غیر از شیطنتایی که داره و خودتم دیدی که چقد کمک میکنه! خلاصه الان به طرز وحشتناکی این پسر عاشقمه و منم خیلی دوسش دارم خیلی وقتا هم ازم میخواد که بیاد خواستگاری!

ولی من هر بار یه بهونه ای میارم چون با وجود عشقی که بهش دارم همش میترسم نکنه اتفاقی برام بیفته! اینم بگم که تو زندگیش یه پسر خیلی عالیه و حتی یکی از بهترین مهندسای شهره! یعنی خیلی عادیه و همه دوسش دارن! همیشه هم قسم میخوره که بهترین زندگی رو برام بسازه!

تو رو خدا بگین چیکار کنم؟ اگه باهاش ازدواج کنم مشکلی برام پیش میاد؟ خودش میگه منم مثل بقیم فقط یه نیرویی دارم که بقیه ندارن! بخدا نمیدونم باید چیکار کنم؟ اصلا نمیتونم ولش کنم  بشدت مجذوبش هستم


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)