سلام
 من معمولا آروم و خونسردم. خیلی کم عصبانی میشم و باید یه موضوعی خیلی واسم مهم باشه که راجبش عصبانی شم! حتی میتونم بگم اگه 7 روز هرماه از زندگیم حذف کنم اصلا عصبانی نمیشم.

اما هر ماه توی 7 روز قبل از پریودم به شدت کلافم و با کوچکترین حرفی از کوره در میرم! یعنی سر یک حرف بی اهمیت چنان عصبانی میشم  ودعوا میکنم که طرفم باورش نمیشه من اینطوری باشم! با اولین دعوای درست و حسابی که هر ماه دارم میفههم که پریودم نزدیکه و باید حواسم باشه دعوا نکنم! هر چند دعوای اولی همیشه از دستم در میره و کلا روزای بعدتا موقعش هم عصبیم. البته وقتی هم تاریخ یادمه فرقی نمیکنه! چون اصلا دست خودم نیست عصبانیتم.دلم میخاد به زمین و زمان گیر بدم. با همه دعوا دارم.  حالم بد میشه همش کلافم، از همه بدم میاد مخصوصا کسای که مواقع عادی دوسشون دارم!

من هیچ دردی حس نمیکنم موقع پریود، بدن درد ندارم فقط سست و بی حالم نمیتونم کار انجام بدم اونم یکی دو روز قبلش، ب شدتم اون دو روز خابالو میشم. فک کنم 15 ساعت بخوابم! اما مشکلم عصبانیتمه .

امروز با مادرم دعوا کردم ی حرفایی زدم که واقعا ازش خجالت میکشم. اونم به خاطر این که گفت چرا حوله رو سر جاش نذاشتی! اونقدر راحت نیستیم که بدونه قبل از پریودم اینطوریم و حتی اگ توضیحم بدم بعید میدونم متوجه بشه چون مسنه.

واس همه هم که نمیتونم توضیح بدم! ی بار با یکی از اساتیدم طوری حرف زدم  که فقط هاج و واج نگام میکرد و چن روز بعدش که دیدمش گفت اونروز چیزیت بود؟ اصلا باور نمیکردم شمایی و من این رفتار ازت میبینم!

واس همین سعی میکنم این 7 روز زیاد با کسی برخورد نداشته باشم، حرف نزنم ولی نمیشه بقیه کار دارن میان حرف میزنن و نمیتونم زندگیم تعطیل کنم!

نمیدونم چکار کنم خسته شدم از این حالتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)