سلام بر همگی

بنده علاقه فراوانی به مادرم دارم و براشون احترام زیادی قائلم و هرروز دست ایشونو میبوسم و سعی میکنم هرگز ناراحتشون نکنم .

مشکلی که دارم اینه که مادرم به شدت به من و برادرام حساسه و با زن برادرام خوب تا نمیکنه . همیشه سعی میکنه برادرام رو تو دو راهی خانمشون یا مادرشون قرار بده و یه جورایی اونا رو آزار میده . من دلم میخواد ازدواج کنم . علی رغم مشکلات رایجی که برای ازدواج جوونا هست و من هم مستثنا نیستم مشکل اساسی و دغدغه من برای ازدواجم همین مسئلست .

من نمیخوام تو یه همچین دو راهیی قرار بگیرم مادرمو خیلی دوس دارم و از طرفی آدم مستقلی (از نظر شخصیتی ) هستم و به شدت از دخالت افراد ( حتی مادرم ) تو زندگی و مسائل شخصیم متنفرم .
حالا موندم چیکار کنم دلم میخاد هر چه زودتر ازدواج کنم  و از طرفی مطمئنم مادرم دست از این عادتش بر نمیداره و مثل عروسای فبلیش با خانم من هم نمیتونه تا کنه .

بدبختی اینجاست که من هم باید مثل برادرام حد اقل چن سال رو خونه پدرم زندگی کنم چون خودم  فعلا نمیتونم خونه مستقل بگیرم 

به نظر شما من چه کنم چیکار کنم ؟

پیشاپیش ممنوم از اظهار نظراتتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)