با سلام
خانمی هستم که  عید 94 عقد کردم و قرار گذاشتیم که در کمتر از یکسال عروسی بگیریم ولی اکنون نامزدم از گرفتن عروسی خودداری میکنه و میگه شاید یکسال دیگه.

از طرف خانواده تحت فشارم که دلیل چیست ولی من هر چه میپرسم جواب درستی نمی دهد یا می گوید من دلهره دارم و علت این دلهره هم به نظر خودم صحبت چند ماه قبل من در دعوا بود که گفتم طلاق میگیرم و اون گریه کرد و از اون موقع دیگه به من اعتماد نداره .

ما با هم در یک اداره همکاریم و اون از رفتار و گفتار و همه چیز من در اداره ایراد میگیره (در حالی که رفتار من معمولی هست ) و به من اعتماد نداره یک جور حسادت عاشقانه داره چون بشدت عاشق منه بعد از اینکه دیدم روز به روز شکاک تر  میشه راه محبت در پیش گرفتم و اگر بد اخلاقی میکرد چیزی نمیگفتم.

چند بار هم گفتم بخدا من منظورم طلاق واقعی نبود فقط میخواستم بیشتر قدرم را بدانی و همیشه کنارت میمانم ولی اون همه اش به احساس خودش مشغوله و به فکر من نیست .الان تو اداره کمتر به من ایراد میگیره و یا میریزه تو خودش ولی من میترسم که بخواد چند سال منو بلاتکلیف بذاره ....

از دوستان خانواده برتر تقاضا دارم مرا راهنمایی کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)