با عرض سلام و خسته نباشید.

بنده ده سال است که ازدواج کرده ام و همسرم را نیز بسیار دوست دارم. اما با یک ویژگی ایشان که ظاهرا در خصوص بسیاری از خانم ها صدق می کند به شدت مشکل دارم.

ایشان برای هر جشن عقد یا عروسی فامیل از بنده یک لباس مجلسی و هزینه آرایشگاه می خواهند. همین دیروز صد هزار تومان بابت آرایشگاه و سیصد هزار تومان بابت لباس هزینه نمودم.

برای جشن هفته ی بعد نیز فعلا ششصد هزار تومان لباس خریده اند و نمی دانم هزینه ی آرایشگاه چقدر خواهد شد.

یعنی ایشان برای شخص خود بطور متوسط حدود هشتصد هزار تا یک میلیون تومان جهت شرکت در جشن عقد و عروسی افراد فامیل هزینه می کنند. کادوی عروس و داماد بماند. آیا این انصاف است؟

همسرم معتقدند همه ی زنها این گونه هستند و ایشان جزء کم هزینه ها محسوب می شوند. ولی من دیگر خسته شده ام. من دزد نیستم. یک معلم زحمتکش دانشگاه هستم که نه رشوه می گیرم و نه در کارم کوتاهی می کنم. می توانم ادعا کنم بابت کل حقوقی که می گیرم زحمت می کشم. آیا من خسیس و گدا صفت هستم؟ چه کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)