سلام
خانمی 24 ساله هستم 3 ساله از اردواجم میگذره اما من واقعا به احساسمون به هم شک دارم با هم خوبیم احترام همو داریم هیچ کدوممون اصلا به دیگری خیانت نکرده  و شوهرم تا اونجایی که در توانشه تمام خواسته های منو براورده میکنه ولی هیچ کدوممون عاشق اون یکی نیس .

فقط  می تونه ی محبت باشه که شاید اونم به خاطر عادت کردن به وجود همدیگه اس. ما خیلی سنتی با هم ازدواج کردیم. با شوهرم بارها حرف زدم نه بهم اطمینان میده که من و زندگی مشترکمون رو می خواد و دوس داره نه حاضر به طلاق میشه.

الان نمیدونم چکار کنم با روحیات مردا آشنا نیستم نمیدونم من کجای زندگیشم و اصلا براش مهم هستم یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)