سلام
من پسرم. من تقریبا فردی با اعتقادات مذهبیم (چون نمیشناسین اینو میگم ریا نمیشه!!) در بحث ازدواج خیلی حساس و دقیق و ظریف هستم.
مدتی هست میخوام با شخص مورد علاقم ازدواج کنم اما یه سری مشکلاتی هست که الان میگم خدمتتون.
من دوست نداشتم همسرم حرف و شوخی داشته باشه با نامحرم . ولی ایشون تا قبل از من اینطور بودن اما بخاطر من کنار گذاشتن . و تاکید کردن که بخاطر من کنار گذاشتن، وگرنه برای اون امری عادیه.
دوم اینکه نمیخواستم همسرم حرف های بد و عکس های مستهجن رو دیده باشه. اما متاسفانه فهمیدم و خودشون هم اعتراف کردن که حرف های بد و زشت رو خوندن اون هم ازطریق جک های زشت که این روزها عادی شده در جامعه. و همچنین فهمیدم عکس های مستهجن رو هم چند بار دیدن اما این بار این به صورت اتفاقی و ناگهانی و گفتن از این مورد خودشونم بدشون اومده.
اما چیزی که من برام مهم بوده میخواستم همسرم حیای خیلی زیادی داشته باشه و حتی به صورت اتفاقی هم عکس های زشت رو ندیده باشه و حرف زشتی رو نخونده باشه اما از اون طرف هم اسیر علاقم شدم و میان خواسته هام و علاقم گیر کردم.

به نظر شما من خیلی سخت گیرم یا حق با منه یا کلا چیکار کنم. واقعا موندم. بگذرم از این چیزها، که کار اسونی نیست، از عشقم بگذرم اون هم نمیشه. چجوری باید کنار بیام با این چند موضوع؟!
خیلی ممنون از پاسخ شما و همفکری و کمکتون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)