با سلام خدمت تمام دوستان
پسری هستم ۲۵ ساله  در زندگی هم از نظر ظاهری و هم از نظر خانوادگی و مالی هیچ مشکلی ندارم، خانواده بنده از قدیمی های شهرمون هستند و خیلی اعتبار بالایی دارند، شغل بنده ساختمان سازی هستش که یکی از شغلهای پر استرسه و اکثرا بنده رو میشناسن و شناخته شده هستم، تخصص برنامه نویسی کامپیوتر و همچنین زبان انگلیسی کامل رو دارم ، دانشجوی انصرافی هستم، چون دیدم در دانشگاه هیچی یاد نمیدن و قراره وقتم تلف بشه انصراف دادم و رفتم سربازی که الان حدودا دو سه سالی میشه که تموم شده سربازیم.

به هیچ عنوان اهل دوست دختر و ... نبودم و نیستم و همین داره اذیتم میکنه . بنده متاسفانه گروهها و جاهایی رو که میشده با دختر خانم ها آشنا شد رو از دست دادم ( مثل دانشگاه ) اونایی هم که آشنا شدم از انگشتان یک دست هم کمتر بوده و اگر دیدم که با هم تناسب نداریم اصلا رابطه رو احساسی و طولانی نکردم و یا اطرافیانم همه پسر هستند و اگر هم جایی میرم که دخترها هستند متاسفانه به درد بنده نمیخورن چون دخترهای سالمی نیستند از نظر اخلاقی .

اصلا نمیشه روشون به عنوان یک آشنایی جدی حتی فکر کرد. بنده به هیچ عنوان مذهبی نیستم ولی به قول یکی از دوستانم اگر مذهبی بودم مومن خیلی خوبی میشدم ولی چه کنیم که برعکس اصلا مذهبی نیستم. به شدت گرم هستم و نه فقط از نظر جنسی بلکه از نظر عاطفی هم خلاء یک بانو در زندگیم احساس میشه و از نظر جنسی من به شدت تحت فشار هستم و حتی رگه هایی از افسردگی در خودم میبینم.در حالی که هم شعر میگم و هم متن ادبی مینویسم.

سوال من اینه که بنده چگونه میتونم یک دختر خانم خوب رو پیدا کنم در شرایطی که اصلا دورم یک همچین فردی نیست ؟ از سایتهای همسریابی هم به شدت بیزارم، به خانوادم هم گفتم ولی متاسفانه جدی گرفته نشده. در سایت هم گشتم چیزی برای بنده نبود که جواب سوالم رو بده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)