سلام

چند سوال از آقا پسرا  دارم ، دوست دارم اگه نظری در این مورد دارن ، راهنماییم کنند. چند هفته پیش خواستگاری داشتم که شرایطشون عالی بود و ملاک های مورد نظر من رو تا حدودی داشتند و ما هم اجازه دادیم که تشریف بیارن برای آشنایی بیشتر .

 پسر موجه و با شخصیتی به نظر میرسیدن و از لحاظ چهره هم خوب بودن و از لحاظ تیپ و ظاهر  تا حدودی با هم متناسب بودیم .

موقع صحبت کردن ، اون آقا خیلی مشتاق به نظر می رسید و از حرفاشون میشد فهمید که از بنده خوششون اومده و مدام حرفهای منو تایید میکرد و میگفت نگاهتون به زندگی خیلی خوبه و حتی بنده رو مورد تحسین قرار داد.

برام جالب بود که حتی پایان صحبتامون ، بهم گفت که کی تماس بگیریم و  نظرتون رو بدونیم  ، منم مونده بودم که چه جوابی بهشون بدم ، چون اصولا هیچ پسری تو جلسه ی اول و خواستگاری سنتی که دو طرف هیچ گونه شناختی نسبت به هم ندارن ، چنین سوالی نمیپرسه ، حتی ازم خواست که برای جلسه ی دوم سوالای بیشتری رو مطرح کنیم و همه ی حرفاش نشون میداد که از من بدش نیومده .

با وجود همه ی این صحبتهایی که شد ، دو سه روز بعد مادرشون تماس گرفتن و کلی معذرت خواهی کردن که انگار قسمت نیست و ببخشید مادر منم گفتن اصلا اشکالی نداره  ،  اتفاقی نیفتاده ، هر جور صلاح میدونید .

من از نیومدنشون احساس ناراحتی نکردم  ، چون ممکن بود چند جلسه هم با هم صحبت میکردیم و بعد میفهمیدم از لحاظ اخلاقی چیزی نیست که مد نظر منه و قضیه منتفی میشد ، ولی برام سواله که چرا یه دفعه نظرشون تغییر کرد و این وسط چه مشکلی میتونه پیش اومده باشه ؟؟؟

پسری که اولش انقد مشتاق باشه برای اینکه نظرتو بدونه ، بعد یهو حرفش عوض بشه ، یه کم برام عجیبه ؟
نمیدونم برای شما پسرا از این موارد پیش اومده یا نه ، میتونید دلیلش رو بهم بگید ؟

منتظر جواب هاتون هستم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)