سلام دوستان
من فارغ التحصیل ارشد مهندسی از یکی از دانشگاه های مطرح تهرانم و با داشتن رزومه قوی و پایان خدمت میخوام  استخدام یه جای دولتی بشم که شرایط استخدام تو سازمان انرژی اتمی تهران رو دارم که شاید در ادامه بشه همون جا هیئت علمی هم بشم.
ولی من یه مشکلی دارم و اینکه من در ستون فقرات مشکل اسکولیوز ( انحراف ستون مهره) دارم و از ظاهرم معلوم نیست ولی با معاینه کاملا معلوم میشه ، حالا از دوستانی که تجربه جذب در سازمان های مهم دولتی مثل این رو دارن می خوام بپرسم که آیا در مرحله معاینه پزشکی تا فی خالدون آدم رو معاینه میکنن و تشخیص میدن ( مثل ارگان نظامی یا بانک ها و یا شرکت نفت مثلا ) ؟
یا به همون آزمایش چشم و گوش و خون و این چیز های ساده بسنده میکنن. لطفا هر کی میدونه یا خودش تجربه کرده دقیقا بگه آزمایششون شامل چی میشه ؟ برام خیلی مهمه می خوام تصمیم بگیرم .
خدا خیرتون بده

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)