سلام به همه دوستان...

لطفا منو راهنمایی کنید .

من زیر 27 سالمه ، خواستگاری دارم که 40 سالشونه، البته مادرشون میگن، شایدم بیشتر باشه، باهاشون صحبت نکردم، از نظر مالی بسیار وضعیت خوبی دارن، شغلشون آزاده ،تک پسرن،تحصیلات دیپلم و تیپ و قیافه مرتب ولی متوسطی دارن، در کل بسیار خانواده اصیل و خوبین، پدر و مادرش منو خیلی دوست دارن، وقتی ایشون دیدم بسیار جا خوردم.... خانوادمم همینطور. حس کردم اصلا به من نمیخوره ،چون مشخص بود زیاد از من بزرگتره، خودمم مهندسی خوندم .

از طرفی خواستگاری دارم که سه سال داره خانوادشو راضی میکنه، از شهر دیگه ای هستن،نظامیه، 8 ماه کوچکتر از منه، و قضیه این خواستگار که پیش اومده مجدد با خانوادش صحبت کرده و گفتن مثلا تا دو ماه دیگه تشریف میارن، بماند که سه سال پیش اومدن و سر مهریه همه چی بهم خورد و خدا میدونه تو این 3 سال چقدر اذیت شدیم...

ایشون روستا زندگی میکنه و همکلاسی بودیم، خونه ماشین داره، ولی خانواده ی خوبی نداره.... یعنی واقعا فکر میکنم منو نمیخوان و گرنه از 3 سال پیش یکبار تماس میگرفتن...

از نطر فرهنگی پایین هستن، قراره یه چند سالی روستا باشیم در صورتی که من هیچ علاقه ای به اونجا ندارم، ایشون منو واقعا دوست داره ولی احساس میکنم با هم خوشبخت نمیشیم... این روزا به شدت عصبی میشم... احساس میکنم در آینده همش با هم دعوا و اختلاف نظر داریم... خانوادش خسیس هم هستن ولی خودش نه، یعنی سر مراسم و همه چی ، حتی در حد نرمال هم خیلی احتمال داره بحث کنند، از طرفی هم خب 27 سال سن کمی نیست.

از شما چه پنهان، دارم وسوسه میشم به همون خاستگار 40 ساله جواب بدم، ولی میترسم بعدا پشیمان بشم... چون دوسش ندارم... خانوادم به جز مادرم همه مخالفن، مادرم میگن مساله سن مهم نیست.
بس که مردد بودم استخاره گرفتم... نمیدونم کار درستی کردم یا نه! ولی استخاره در جواب ازدواج با آقای 40 ساله بسیار خوب و در جواب ازدواج با پسری که  3 ساله قراره ازدواج کنیم بسیار بد اومد و من بشدت مردد شدم، اصلا درست و غلط رو تشخیص نمیدم . نمیدونم چکار کنم.......... خسته شدم از این وضعیت:(((((

ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)