سلام
یکی از بزرگترین اشکالات من اینه که بیش از حد مردم و نظرشون نسبت به خودم برام مهمه ف مثلا اگه با یکی دعوا کنم یا حرفی بزنم به کسی که بعدش پشیمون بشم یا کسی یه تیکه بندازه .
یا چیزای دیگه ساعت ها میشینم بهش فک میکنم اصلا نمیتونم بی خیال باشم مثلا وقتی با یکی دعوام بشه که اون هم مقصر باشه اگه یه چیز بد بهش بگم تا ساعت ها اعصاب خودمو خورد میکنم و میگم این چه کاری بود من کردم واسه خودم متاسف میشم که چرا گاهی باید انقدر بی فرهنگ و نادون باشم .
ولی همه اطرافیا اگه یه کاری بکنن که پشیمون باشن هیچ وقت مثل من خودشونو ازار نمیدن . دوست ندارم انقدر زوم کنم به یه چیز . دوست دارم یه شخصیت قوی داشته باشم این ارزوی همیشگی من بوده . چجوری میتونم از خود احساساتی و ضعیفم یه دختر فوق العاد قوی بسازم
که کسی و چیزی به راحتی نتونه اذیتش بکنه ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)