سلام

چند سال هست که ازدواج کردم و خدا رو شکر مشکلی با شوهرم ندارم و از زندگی راضی هستم. شوهرم ادم درونگرایی هست و علاقه زیادی به رفت و امد فامیلی نداره . هیچ کدوم از ما مشکلی با این موضوع نداریم و خودم به همراه خانوادم به بعضی از مهمونی ها و مراسم آشنایان می رم.

ولی بعضی از آشنایان هر بار از من با طعنه سوال می کنند که چرا شوهرت نیومده ؟ چی شده و از این حرفای خاله زنکی . به همین خاطر فقط تو مراسم های مهم یا وقتی دلم برای کسی تنگ میشه تو بعضی مهمونی ها حاضر میشم .

لطفا یک جمله دندان شکن و در عین حال محترمانه به من یاد بدید تا در پاسخ به سوال این آشنایان به ظاهر دلسوز بگم .

البته می دونم که نباید به این حرفا اهمیتی بدم و مهم عشق و تفاهمی هست که بین من و همسرم وجود داره ،ولی بعضی وقتها واقعا به یک جواب برای این سوال ها نیاز دارم.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)