سلام و خسته نباشید به دوستان

من خانمی هستم که هفت ساله ازدواج کردم و خیلی با همسرم خوشبختیم. اوایل ازدواج واژینیسموس داشتم ( انقباض غیر ارادی عضلات واژن ) و با اینکه خیلی سعی کردم درمانش کنم و هم مطالعات شخصی داشتم هم خیلی دکتر مراجعه کردم هم روانپزشک و هم دکتر زنان نزدیک به دو سال و نیم طول کشید که بتونیم رابطه کامل داشته باشیم.

تو این مدت معاشقه بدون دخول داشتیم. اوایل همسرم خیلی گرم بود .توی این مدت من خیلی به همسرم اصرار میکردم بدون ملاحظه من دخولو انجام بده ولی ایشون همش میگفت که تو اذیت میشی و باید امادگیش رو پیدا کنی.

فکر کنم همین دیرکرد باعث شد که ایشون الان خیلی سرد شده و ما ماهی یک یا دو بار بیشتر رابطه نداریم. البته من خودمم سردم و از این مسئله اذیت نمیشم. ولی فکر میکنم همسرم حتما خیلی اسیب دیده که اینجوری شده.

چند بار باهاش صحبت کردم و بهش گفتم ما طبیعی نیستیم .چند بار نامه براش نوشتم و چیزایی رو که رو در رو نمیتونستم بگم گفتم. سعی میکنم تو رابطه کارای جدید انجام بدم .خودم خیلی حواسم به هیکل و وزنم هست .تازگی ها به خودم خیلی بیشتر میرسم و سعی میکنم تحریکش کنم ولی فایده نداره.

ما رابطه عاطفی خیلی خوبی داریم و تو فامیل زبانزد هستیم ولی جنسی نه ... . نمی دونم شاید دلیلش اینه که خیلی سرمون شلوغه.

همسرم هم دانشجوی دکتراست . هم توی یه ارگان دولتی کار میکنه و هم پاره وقت چند ساعت  دانشگاه تدریس میکنه و معمولا ساعت هفت از سرکار بر میگرده و خستس. خودمم دست کمی از اون ندارم .

بنظرتون ما غیر طبیعی هستیم یا اینا میتونه طبیعی باشه؟ البته اینم بگم که من الان باردارم و شوهرم چارماهه فقط یه بار بهم نزدیک شده و میگه برا بچه خطرناکه .



مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)