سلام دوستان

به نظرتون موهای صورتم رو با چی بردارم؟ من خودم تو خونه از شمع استفاده میکنم و یکبار هم تو ارایشگاه وکس کردم ولی با هر دو صورتم قرمز میشن قرمزی شون هم تا 2 روز طول میکشه تا از بین بره . دیگه نمیخوام از شمع استفاده کنم .

حالا از کرم موبر مخصوص صورت استفاده کنم یا اپیلیدی بخرم ؟ کرم موبر مواد شیمیایی داره؟ میگن اپیلیدی مثل موچین قویه !


مرتبط:

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)