سلام من تقریبا یه سالی میشه که عروسی کردم.شوهرم تنوع طلبه و همیشه دنبال کارای هیجانی هست.این از یه نظر خوبه جون زندکی مون یکنواخت نمیشه اما از یه نظرم بده:رفته انواع حالت های نزدیکی رو از اینترنت دانلود کرده و هر دفعه که رابطه داریم دلش میخواد یکی از اونا رو امتحان کنه که با بعضیاش من واقعا مشکل دارم و دردم میاد (البته از حق نکذروم بعضیاشم عالی بود) اما وقتی بهش اعتراض میکنم میکه تو خیلی سوسولی یا هر دفعه یه جایی رو انتخاب میکنه یه بار اتاق خواب یه بار اتاق مهمان و...که من تو هرجایی به جز اتاق خواب آرامش ندارم و نمیتونم همراهیش کنم اونم ناراحت میشه و میکه تو سردی‏! دیکه خسته شدم از دستش‏! دو هفتس که بعنوان اعتراض هر جی کفته قبول نکردم رابطه داشته باشیم‏! اما میدونم این راهش نیست.حالا جیکار کنم دست از کاراش برداره؟
 
 
پاسخ :
 
سلام
همون طور که خودتون قبول دارید این گونه تنوع طلبی خوبه ولی نباید باعث آزار شما بشه . بهش بگید من سرد نیستم ولی یکی از مهم ترین عواملی که باعث سردی میشه اینه که آمیزش به هر دلیلی دردناک باشه .
رابطه ی جنسی در زندگی زناشویی اگه به طرف تک قطبی بودن سوق پیدا کنه خطرناکه . همیشه باید یک حالتی انتخاب بشه که برای دو طرف لذت بخش باشه یا لااقل برای یک طرف دردناک نباشه .
پیشنهاد می کنم با هم یه قرارداد ببندید !
به این صورت که اول در اتاق خواب شما رو ارضاء کنه و بعد نوبت اون که شد آمیزش رو به یکی از حالات مورد دلخواهش که برای شما دردناک نیست انجام بدید .
بهش بگید همه ی خانم ها مثل هم نیستند . اون حالت هایی رو که شما دیدید فقط یه پیشنهاده ! دلیل نمیشه که چون اون خانم راحته منم راحت باشم .
این که گفته شما سوسولی حرف درستی نیست . بگید بله من سوسولم چون خوشبختانه فقط یه ساله که این کارها رو می کنم . من هنوز حرفه ای نشدم !
بگید ، سوسولی که مد نظر شماست یعنی دختر پاک ، دختری که دوران مجردی سالمی داشته ! موقعی که خواستی همسر آینده ات رو انتخاب کنی دو تا راه داشتی ! می تونستی بری با یه حرفه ای ! ازدواج کنی که همه کار برات بکنه !
ولی اومدی سراغ من ! دستت درد نکنه که اومدی ( با خنده بگید ) ولی عزیزم منو آزار نده ! تو که نمی خوای بعد از چند مدت به طور کلی سرد بشم . این تهدید نیست . خودت هم همین طوری .
می خوای به جایی برسیم که موقع آمیزش مثل جنازه جلوت بخوابم و تو کارت رو بکنی . مطمئنم اون وقت هیچ لذتی نمی بری .
 
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)