سلام

پسری 34 ساله هستم که مشکلم قد کوتاهمه 1.60 . من تحصیل کرده هستم فوق لیسانس دارم و یه درامد متوسط . خسته شدم از خواستگاری رفتن متعدد .

خواستگاری افرادی هم که رفتم همقد یا کوتاه تر بودن . ولی حتی یه به جلسه دوم خواستگاری هم نمیرسه . ادم سر و زبان داری هم هستم ولی اینی که میگن دختر با گوش عاشق میشه به نظرم درست نیست .

الان واقعا از لحاظ عاطفی نیاز به ازدواج دارم ولی کسی تو جلسه های خواستگاری به اخلاق وایمان کاری نداره .

الان از دخترها این سوال دارم چیکار کنم که قدم نادیده بگیرن و به ویژگی هایی که خودم به دستشون اوردم نگاه کنن .

آیا گناه کردم که قدم کوتاهه مطمئنم اگر قدم بلندتر بود ولی بی اخلاق و ایمان بودم تا به حالا ازدواج کرده بودم نه اینکه ده سال خواستگاری این و اون برو اخرش هیچی . دوس ندارم به گناه کشیده شم :((


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)