سلام
من خیلی مادرم را دوست دارم. همیشه میشنویم که بهشت زیر پای مادران است. میخواستم بدونم کسانی که دست و پای مادرشون را میبوسن چه طور شروع کردن؟

من تو خانواده ای زندگی میکنم که روابط خیلی رمانتیک نیست و بوسیدن و اینا فقط در عید نوروز اتفاق میوفته. میخواستم بدونم بوسیدن پای مادر رایجه در ایران ؟
و اینکه کسانی که این کار را انجام دادن چه طور شروع کردن بدون رودربایستی؟
ممنون

پیشنهاد:

شوهرم از خانواده م فاصله میگیره

میزان مناسب سر زدن به والدین

خانمم دوست داره مدام خونه ی پدرش بریم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

وابستگی به خانواده پدری بعد از ازدواج


مرتبط با فرهنگ سازی:

چرا بعضی ها موفقیت رو فقط در جون کندن و کارگری کردن میدونن؟!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

جامعه خانواده ی بزرگتر ماست، آبروی جامعه مون رو حفظ کنیم

از کجا و به چه منظوری به فاحشه ها لقب خاله داده شد؟

زندگی در دنیا مثل یک بازی است

چرا رفتارهای محترمانه من نتیجه معکوس داره؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

فضای مجازی رو جدی نگیرید

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)