سلام
من خانم هستم. اخیرا یکی از همکاران به من توجه و تمایل زیادی برای ازدواج نشون میدن.  اما موقع صحبت کردن با من دچار استرس میشن یا وقتی اشتباهی انجام میدن کلی عذرخواهی می کنن.

احساس می کنم می ترسن رسما خواستگاری کنن.  اوایل فکر می کردم شاید این فقط توهم من هست اما وقتی با یک مشاور صحبت کردم  و شرایط و خصوصیات هر دو نفرمون را توضیح دادم به من گفت شما در هنگام ابراز علاقه دیگران  ( جنس مذکر ) گارد می گیرید. نفوذ کردن و نزدیک شدن به شما سخته. ذهنی بیشتر منطقی و ساختارمند دارید و خیلی احساسات خودتون را کنترل می کنید به همین خاطر اون  اقا علی رغم میل شدید در نزدیک شدن به شما دچار مشکل می شوند.

مشاور برای من یک سری برنامه مشخص کردن که کم کم رفتارم را تغییر بدم. اما برای من خیلی نکته جالبی بود. من همیشه سعی می کردم  ابراز احساساتم را کنترل کنم. مثلا ابدا اهل درد و دل نیستم  و حتی وقتی این کار را انجام میدم شدیدا احساس ضعیف بودن و پشیمانی می کنم در حالی که دوستانم خیلی با من درد و دل می کنن. فکر می کنم جدیت و خشکی را با متانت و وقار اشتباه گرفتم. البته اضافه کنم بین دوستان و همکارانم خانم شدیدا محبوبم اما در برخورد با آقایان دچار مشکل هستم.

در این مورد چه نظری دارین؟ آیا کسی دچار این مشکل هست؟

چه برخوردی با اون آقا انجام بدم که صحیح ترین برخورد باشه؟ من تحقیق کردم  از نظر اخلاقی  موجه و محترم هستن. و شرایطتشون برای ازدواج مناسبه. البته هر دو ساکن تهران هستیم و خانواده ها در شهرستان هستن.

ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)