یکی از هم کلاسی هام بهم پیشنهاد ازدواج دادن پسر خوبی هستن و از لحاظ احساسی که کاملا مثل هم هستیم از لحاظ اعتقادی هم که خیلی نزدیکیم به هم ، اما مشکلی که وجود داره اینه که ایشون تو یه شهر دیگه زندگی می کنن و شرایط کاریشون اونجا مهیا هستش ولی من نمی تونم تو شهر دیگه ای زندگی کنم در واقع دور از توان من هست و اینکه چون تک دخترم خونواده م این اجازه رو بهم نمیدن و میدونم اگه برم شهر دیگه با مشکل مواجه میشم چون واقعا نمی تونم.
حالا من موندم چه تصمیمی بگیرم بعضی وقت ها میگم اگه واقعا منو واسه زندگیش انتخاب کرده باشه حتما میاد شهر من و اینجا مشغول به کار میشه چون میگه عاشقمه و من نمی تونم قبول کنم که کسی که واقعا عاشقه به خاطر موقعیت شغلی عشقش رو که انقدر باهم تفاهم دارن رو از دست بدهکار و شغل همه جا میتونه باشه و در صورت وجود عشق و تلاش برای زنگی حتما زندگی شیرینی در انتظارشونه اما این آقا بلند پروازن و خیلی به شغل و پول و میزان درامد و غیره اهمیت میدن در حالی که میتونن در شهر من با تلاش یه کاری راست و ریست کنن اما این کارو نمی کنن.
حالا من به نظرتون چکار باید بکنم در حالی که مادرمم میگن اگه واقعا دوستم داشته باشه و فقط منو انتخاب کرده باشه حتما هر کاری میکنه تا تور و به دست بیاره من احساس می کنم این آقا موقعیتش رو و کارش رو به من که میگه عاشقمه ترجیح میده لطفا بگین چیکار کنم و بگین آیا این آقا که میگه عاشقمه راست میگه با این تصمیماتش یا نه
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)