من دختری هستم 23 ساله دانشجوی ارشدم. از نظر زیبایی ظاهر خوبی دارم . خانواده خوب و تحصیل کرده ای دارم. یک سال پیش یه عقد ناموفق 2 ماهه داشتم ولی خدا رو شکر رابطه ای نداشتیم سریع جدا شدیم.

حالا خواستگاری دارم که همسایمون بود فوق دیپلم معماری داره و داره واسه کارشناسی میخونه. کارمند اداره هست. از نظر درامد میانه هست یعنی یه ماشین داره و خونه هم بعد از ازدواج میخواد رهن کامل کنه.

از نظر شخصیتی خیلیییییی پسره با مسئولیت و خوبیه و مهمتر از همه منو دوست داره. حالا مشکلی دارم اینه که من قدم 163 هست اون قدش 170 اینا هست اختلاف قدمون خیلی کمه انگار هم قدیم !!!!!!! چهار شونه هست و یکمم تپله!!!!! بهش میگم لاغر کن میگه هوا میخورم چاق میشم!!اما قیافش خوبه بد نیست..حالاااااا نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ اخه پسره خوبی هست ولی من گیر دادم به قدش دوس داشتم بلندتر بود ! البته من 80 درصد جوابم مثبته ولی نظرات رومیخام بخونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)