سلام بچه ها
امروز داشتم یک کتابی می خوندم که فکر جدیدی رو برام ایجاد کرد و خواستم این تجربه رو با شما در میون بذارم و صد البته که دوست دارم نظرا شما رو هم بشنوم .

منم مثل شما فرد نسبتا مذهبی هستم به همین خاطر هم با نامحرم زیاد ارتباط خوبی نداشتم ولی جدیدا به یک نتیجه رسیدم .

حقیقتش حالا فکر می کنم آدما خودشون رو از عشق محروم کردن و به خاطر همین اینقدر عصبی و ناراحت و کلافه هستن ( مثل خودم ) اما می خواستم به همتون بگم بیاید از فردا با عشق  و محبت با همه آدما برخورد کنید. به خدا که زندگی از اون شیرین تر براتون اتفاق نمیفته هر چند خودم صمیمانه باور دارم که کار سختیه ولی دائم تلاشتون رو بکنید .

اما دلیل این پستم رو توضیح بدم. بچه ها من چند وقتی هست اینجا میام و پست ها و نظرات رو میخونم و در خیلی از خانوم ها و آقایون مخصوصا مذهبی دیدم که همین اخلاق منو دارن و نسبت به جنس مخالف خیلی بد اخلاق رفتار می کنن. من همیشه فکر می کردم کارم درسته اما الان فکر می کنم کاملا اشتباه کردم.

دوستان این که با یک جنس مخالف از روی شهوت رفتار بکنید خیلی متفاوته با اینکه خوش رو و خوش صحبت باشید همین طور که اگر به شما میگن تحریک کننده آرایش نکنید معنیش این نیست که ظاهر آراسته نداشته باشید و با تیپ بد و زشت تو جامعه حاضر بشید .

امروز که داشتم که به رفتارای خودم فکر می کردم فهمیدم که همیشه این ضعف و ناتوانی توی برقراری ارتباط رو توجیه می کردم که دلیلیش عدم ارتباط با نامحرمه در حالی که الان که منصفانه تر فکر می کنم میبینم همش بهانه و توجیه بوده .

ببخشید که خیلی طولانی. بچه ها بیاین از زندگیتون لذت ببرید و خیلی خیلی مراقب هم باشیم.

یاعلی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)