با سلام
من تو یکی از بزرگ ترین دو راهی های عمرم گیر کردم. پارسال بود که خانواده ام برای من رفتن خاستگاری. چند جا رفتیم. بالاخره از یکی خوشم اومد و ادامه دادیم. عقد کردیم. قرار بود امسال تابستون عروسی کنیم.

ولی اتفاقی افتاده که خیلی منو سردرگم کرده. متوجه شدم نامزدم قبلا و تو دوران دانشجویی با پسر داییم دوست پسر و دختر بودن. پسر دایی نامردم اینو بعد از یک سال بهم گفت.

احتمال میدم چیزاها بینشون بوده. موندم طرف رو طلاق بدم یا نه. همش التماس میکنه. خیلی خیلی گیج شدم. از خانواده داییم هم کاملا متنفر شدم.

به من میگه برو حتی دوباره ازدواج کن ولی آبروی منو نبر. شما جای من بودید چیکار میکردید.

راهنمایی کنید لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)