سلام
وقتی برامون به طور سنتی خواستگار میاد چطور متوجه بشیم که به ناچار ، یا با اصرار خانواده ، برای لج کردن با خانم دیگری و ... و... سراغمون نیومده؟ یا اصلا شاید عاشق دختر دیگه ای باشه ؟؟؟؟

خودش رو هم اولین بار تو جلسه ی خواستگاری ببینیم. من آقای مسن می شناسم که هنوز از عشق به خانم فامیل که فوت کرده میگه. با وجود اینکه نوه و  نتیجه هم داره !هنوزعلاقه به اون  خانم تو قلبشه...

چی بپرسیم یا چه رفتارهایی رو مد نظر داشته باشیم که نه خودمون ضرر کنیم و نه طرف مقابل بهش بر بخوره؟

سوال بعدیم اینه که اگه خانمی توی مکان های عمومی ازمون خواستگاری کرد چه کار کنیم؟ به فرض خانم خوبی هم باشه. آیا شماره دادن باعث میشه کم ارزش بشیم؟ شماره ندادن باعث نمیشه یک فرصت رو از دست بدیم؟

من بخاطر شرایطی که دارم ( ساده و ...) خواستگاری هام عمدتا سنتی هستن. یک بار به خانمی شماره ی خونه رو دادم و از عذاب وجدان یک روز تمام گریه کردم. بعدا هم که زنگ زدن ردشون کردم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)